Furch Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Har inte nån bra mick att micka upp min gitarr med så därför undrar jag om det finns nån mjukvaruplugg (helst gratis) som gör att man får ett krispigt stålsträngat akustisk gitarrsound med vanlig elgitarr?
DrHans Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Tror inte det. Verkar det inte bättre att lägga pengarna på en mick istället för på en plugg? T o m med en billig mick kommer det låta bättre ackegura än om du försöker göra om en elgura till acke.
Signert Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 (redigerat) Fel av mig. 😄 Redigerat 7 april 2006 av Signert
Pelle Rylander Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 (redigerat) Har inte nån bra mick att micka upp min gitarr Kolla på denna..Kostar 795:- är ooikktitt bwa, för pengarna. http://www.musiklagret.se/Shop/ListProduct...5&CategoryId=82 edit: valde en annan bild Redigerat 8 april 2006 av Pelle Rylander
Magnetic Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Tjena, kanske kan detta vara något...? Boss AC-3 // Klas
Torwald Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Tjena, kanske kan detta vara något...? Boss AC-3 // Klas Den låter tyvärr inte väldigt bra. Jag var inte särskilt imponerad. För de pengarna den kostar får man en väldigt sjysst mick istället.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.