Chillyson (oregistrerad) Postat 2 juni 2004 Postat 2 juni 2004 För er som undrar sĂ„ Ă€r man snart 35 och bor mitt ute i skogen i vĂ€stra götaland. Har spelat med Chilly con Fusion i ca 4 Ă„r. Repar Ă€ven med ett cover band nĂ€r tillfĂ€llen ges. Har spelat gitarr i tjugo Ă„r. Spelar in alla lĂ„tider via pod xt in i cubase dĂ€r jag programmerar trummorna med musen har inget midi keyboard. Men det funkar klockrent. Favorit ljuden pĂ„ midi trummorna Ă€r ddummers frĂ„n vst forumet.(tack) Har lite gitarr lektioner och hjĂ€lper Ă€ven andra band med lite tips. đ Kör pĂ„ en Ibz rg 570(sd tb4)rg 550(mickbyte inte bestĂ€mt vad Ă€n), en Esp MII deluxe emg 81,85 rockar fett. Gillar inte ogenomtĂ€nkta solon. Gillar dĂ€remot alla som kör sin grej och inte försöker lĂ„ta som alla andra. đđđ SĂ„ nu vet ni vem det Ă€r som försöker recensera era lĂ„tar. đđ
hackeman Postat 2 juni 2004 Postat 2 juni 2004 För er som undrar sĂ„ Ă€r man snart 35 och bor mitt ute i skogen i vĂ€stra götaland. Och för oss som inte undrar... hur gammal Ă€r du dĂ„, och var bor du dĂ„? đ SkĂ€mt o sido, vĂ€lkommen hit! đ
bassman Postat 2 juni 2004 Postat 2 juni 2004 VĂ€lkommen. "Chilly con fusion"? Spelar ni instrumental jazz-fusion eller vad Ă€r det för nĂ„t? đ
hammagrella Postat 2 juni 2004 Postat 2 juni 2004 Gillar inte ogenomtĂ€nkta solon. VĂ€lkommen hit! HĂ€r kör vi dock med ogenomtĂ€nkta postningar, som det hĂ€r tillexempel! đ
Chillyson (oregistrerad) Postat 2 juni 2004 Postat 2 juni 2004 Det finns nĂ„gon lĂ„t för lyssning pĂ„ demosidan. Vi lĂ„ter som ett gĂ€ng avdankade hĂ„rdrockare đ
Chillyson (oregistrerad) Postat 2 juni 2004 Postat 2 juni 2004 Gillar inte ogenomtĂ€nkta solon. VĂ€lkommen hit! HĂ€r kör vi dock med ogenomtĂ€nkta postningar, som det hĂ€r tillexempel! đ Det Ă€r skönt att se. Jag gillar spontana reaktioner och ogenomtĂ€nkta postningar = eller ? đ đ
Plus o Minus Postat 2 juni 2004 Postat 2 juni 2004 VĂ€lkommen hit! HĂ€r kör vi dock med ogenomtĂ€nkta postningar, som det hĂ€r tillexempel! đ dubblar med notering: ogenomtĂ€nkta postningars guru đ
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 ogenomtÀnkta postningars guru SkÀrp dig. Alla vet att det Àr jag som Àr gurun.
tordA Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 (redigerat) Vi lĂ„ter som ett gĂ€ng avdankade hĂ„rdrockare đ dĂ„ kĂ€nner jag mig som hemma --edit-- freLstavning Redigerat 3 juni 2004 av Rockfart
Carl_B Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 För er som undrar sĂ„ Ă€r man snart 35 och bor mitt ute i skogen i vĂ€stra götaland. Och för oss som inte undrar... hur gammal Ă€r du dĂ„, och var bor du dĂ„? đł SkĂ€mt o sido, vĂ€lkommen hit! đ du undrade ju precis... đ vĂ€lkommen!
hackeman Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 För er som undrar sĂ„ Ă€r man snart 35 och bor mitt ute i skogen i vĂ€stra götaland. Och för oss som inte undrar... hur gammal Ă€r du dĂ„, och var bor du dĂ„? đ SkĂ€mt o sido, vĂ€lkommen hit! đ du undrade ju precis... đ vĂ€lkommen! TouchĂ©! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.