Jump to content
Annons

Favoriter i Reason 3?

Recommended Posts

Sodium (oregistrerad)
Postat

Det känns som man inte bör ha det här problemet, men jag kan för mitt liv inte lista ut hur man lägger till saker i favoritlisterna i Reason 3.

Jag har försökt med Drag & Drop från mappar i windowsmiljön till den markerade favoritfilens vita browserfält, dra direkt till favoritfilsnamnet, försöka dra mappar från locationsrutan i reasons browser till favoritfilsnamnet i samma browser.. Det händer helt enkelt inget. Går inte att högerklicka på något heller..

En kompis 90 mil bort sa att det bara ska vara att dra från en mapp i windows, men då visar sig en ring med ett stopptecken. "SÅHÄR KAN DU INTE GÖRA!".

Har jag missat något mycket grundläggande? Eller är det något fel som är trasigt?

Snälla hjälp, otroligt jobbigt att bläddra om i datorn varenda jäkla gång man ska gå från en refill till sample-mappen..!

Annons
Postat

Pröva att uppdatera din version. Har för mig att det var något krux med det där.

Postat
Jag har försökt med Drag & Drop från mappar i windowsmiljön till den markerade favoritfilens vita browserfält, dra direkt till favoritfilsnamnet, försöka dra mappar från locationsrutan i reasons browser till favoritfilsnamnet i samma browser.. Det händer helt enkelt inget. Går inte att högerklicka på något heller..

Märkligt, för mig fungerar alla de där alternativen... 😆

Prova uppgraderingen som sagt. 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.