Debul Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Nån som vet vad låten heter i 3 reklam med LG U880?? Går typ Wanna be your lover, Wanna be your lover. Electro/synth De är inne i en hiss. Den är riktigt skön.
Pellesnusk Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Debul sa: Nån som vet vad låten heter i 3 reklam med LG U880?? Går typ Wanna be your lover, Wanna be your lover. Electro/synth http://www.tre.se/templates/Sporg3_03.aspx...660&itemID=6557 La bionda - Wanna be your lover
Jah Bengt (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Vad hette den där andra låten som dom hade? Den reklamen kanske har slutat gå men det var nån tjej som sjöng på franska... Jag har letat efter den låten skitlänge.
milton Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 (redigerat) Jah Bengt sa: Vad hette den där andra låten som dom hade? Den reklamen kanske har slutat gå men det var nån tjej som sjöng på franska... Jag har letat efter den låten skitlänge. Det är "L'amour a trois" med tyska(!) gruppen Stereo Total.... Se http://www.stereototal.de. Redigerat 15 mars 2006 av milton
milton Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Och för att citera sticket.... C'est sexy, extatique, crazy, excentrique, animal, romantique, c'est communiste! OOoouuuh... j'aime l'amour a trois. 🙂
The Edge Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Och den låten som går: "Are in New York, In New York" Den är oxå med i en tre reklam. Nån som vet namnet?
bloke Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 jag har hört att Finska bandet The Crash spelats i nån 3 reklam. dom kanske påminner lite om eskobar. så kolla upp det
The Edge Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 (redigerat) bloke sa: jag har hört att Finska bandet The Crash spelats i nån 3 reklam. dom kanske påminner lite om eskobar. så kolla upp det Ja, du hade rätt... Det var Crash. Blev besviken på låten som helhet, men refrängen är är riktigt bra! Redigerat 3 april 2006 av The Edge
karomaeki Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Debul sa: Nån som vet vad låten heter i 3 reklam med LG U880?? Går typ Wanna be your lover, Wanna be your lover. Electro/synth De är inne i en hiss. Den är riktigt skön. kolla på www.reklammusik.tjockis.se! där hittar du alla reklamlåtar du vill ha! 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.