trancer Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Praise The Lord ARTIST/GRUPP: Perrra Vs Rickard i BigBrother GENRE: Country? 😄 LÅTLÄNGD: 43 sek KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Rickard BigBrother INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STATUS: Rääät klar 😄 Hm.. nu ska det bli roligt att se vad som händer med detta. Jag såg gårdagens avsnitt ur BigBrother där Rickard (räääger/raggarn) hade bordsbönen den dagen (på skämt) , och jag rippade just den bordsbönen och satte mig ner o producerade ihop en ren skämt låt . Nu vill BigBrother Live sända ut denna eventuellt redan på söndag!!!!!! 21.00 Lyssna först på orginalet för att förstå komiken i det hela! =) Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag EDIT: BigBrother Live - Inifrån huset när låten spelas (AVI) Är det inte liiiite roligt att dom eventuellt ska lira den på söndag?!?!? 😄 :D 😄 /Perrra Redigerat 7 mars 2006 av trancer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 Jag gillar dig, men fy fan i helvete vad jag hatar Big Brother. Slutta stötta! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 Kanske borde minska lite på reverbet? Det låter rätt illa. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 (redigerat) Hehe...Rätt kass. Men kul att dom gillar idén 😄 Hade nog passat mer med Blueskänsla Redigerat 2 mars 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 (redigerat) Jag gillar dig, men fy fan i helvete vad jag hatar Big Brother. Slutta stötta! 😄 Jag håller med. Jag kan av principsak inte säga någonting positivt om någonting som har med Big Brother att göra. Uppmuntra inte Kanal 5! 😄 Redigerat 2 mars 2006 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 2 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 2 mars 2006 hohoo.. produktionen tog 30 minuter igår kväll.. och jag skickade in den för skojjs skull, för jag diggar verkligen den raggarn 😄 Allt i låten är ju fruktansvärt dåligt, men det kan bli roligt i tv när han hör den 😄 /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dejv Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 äh jag tycker de va bra! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 (redigerat) Kul! .. Men det där reverbet borde du minska rejält på. 😏 Redigerat 2 mars 2006 av xdjs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 Haha, som en del sagt.. kanske lite mycket reverb, men vafan liksom!? Jag tycker det verkar askul! ..resten är ju skitsamma.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 hohoo.. produktionen tog 30 minuter igår kväll.. och jag skickade in den för skojjs skull, för jag diggar verkligen den raggarn 😄 Allt i låten är ju fruktansvärt dåligt, men det kan bli roligt i tv när han hör den 😄 /Perrra Det där verkar ju vara din specialité... först dansband och sedan detta! 😄 Kör på - för eller senare börjar kulorna rulla in och då kan du skratta hela vägen till banken! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 (redigerat) Big-Brother har väl som vana att inte pröjsa alls för ngt om jag inte fattat fel. Ta pröjs eller strunta i det. Redigerat 2 mars 2006 av steflund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 Lite (=ganska mycket) för kort för att bli en dunderhit. Men roligt för dig! :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 2 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 2 mars 2006 Den låten ska ju va kort för att dom ska kunna spela den på bigbrother.. inte fan avsätter dom 3 minuter til latt spela upp EN låt till en ensam deltagare, finns ju en tanke bakom min 30 minuters produktion 😆😄 /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johahl Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 Haha, raggaren är skön ju. Låten är precis hans stil 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berra Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 haha! hur bra som helst! riktigt grymt 😕 Jag har inte femman men jag har sett han raggarn nån gång, han verkar skön 🙂 vem bryr sig om folk tidigare i tråden börjar lipa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Key Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 Kul! .. Men det där reverbet borde du minska rejält på. 😉 Fel!! Mer reverb!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 6 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2006 Hörde ni låten på Bigbrother Live? 🙂 /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 Skulle aldrig drömma (annat än mardrömmar i så fall...) om att titta på Big Brother - men du ska ju självklart se till att anmäla till STIM, att låten har spelats i TV - för STIM-pengarna vid TV-spelningar är inte fel... 😉 Skit samma hur dåligt det är. Du är ju upphovsman. Du ÄR väl med i STIM...? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 Hörde ni låten på Bigbrother Live? 😄 /Perrra Tittar inte heller på BB....Men kul för dig!! 😳 ...Moberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 7 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 7 mars 2006 För er som vill se. så ligger en *.avi länk där uppe.. för att se hur det lät innifrån huset typ =) /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 9 mars 2006 Dela Postat 9 mars 2006 Hahaha! Hur grymt som helst! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 mars 2006 Dela Postat 9 mars 2006 Ska erkänna att jag kollade videon nu... fick du inga credits? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dajerszz Postat 9 mars 2006 Dela Postat 9 mars 2006 hehe, skicka in den.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.