Jump to content
Annons

Perrra - Bigbrother Live Låten


Recommended Posts

LÅTNAMN: Praise The Lord

ARTIST/GRUPP: Perrra Vs Rickard i BigBrother

GENRE: Country? 😄

LÅTLÄNGD: 43 sek

KOMPOSITÖR: Perrra

PRODUCENT: Perrra

EV. MEDVERKANDE: Rickard BigBrother

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STATUS: Rääät klar 😄

Hm.. nu ska det bli roligt att se vad som händer med detta.

Jag såg gårdagens avsnitt ur BigBrother där Rickard (räääger/raggarn) hade bordsbönen den dagen (på skämt) , och jag rippade just den bordsbönen och satte mig ner o producerade ihop en ren skämt låt .

Nu vill BigBrother Live sända ut denna eventuellt redan på söndag!!!!!! 21.00

Lyssna först på orginalet för att förstå komiken i det hela! =)

Perrra - Rickard (ORGINALET)

Perrra vs Rickard Bigbrother - Praise The Lord

EDIT:

BigBrother Live - Inifrån huset när låten spelas (AVI)

Är det inte liiiite roligt att dom eventuellt ska lira den på söndag?!?!? 😄 :D 😄

/Perrra

Redigerat av trancer
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag gillar dig, men fy fan i helvete vad jag hatar Big Brother. Slutta stötta! 😄

Jag håller med. Jag kan av principsak inte säga någonting positivt om någonting som har med Big Brother att göra. Uppmuntra inte Kanal 5! 😄

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

hohoo.. produktionen tog 30 minuter igår kväll.. och jag skickade in den för skojjs skull, för jag diggar verkligen den raggarn 😄

Allt i låten är ju fruktansvärt dåligt, men det kan bli roligt i tv när han hör den 😄

/Perrra

Link to comment
Dela på andra sajter

hohoo.. produktionen tog 30 minuter igår kväll.. och jag skickade in den för skojjs skull, för jag diggar verkligen den raggarn 😄

Allt i låten är ju fruktansvärt dåligt, men det kan bli roligt i tv när han hör den 😄

/Perrra

Det där verkar ju vara din specialité... först dansband och sedan detta! 😄 Kör på - för eller senare börjar kulorna rulla in och då kan du skratta hela vägen till banken! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Den låten ska ju va kort för att dom ska kunna spela den på bigbrother.. inte fan avsätter dom 3 minuter til latt spela upp EN låt till en ensam deltagare, finns ju en tanke bakom min 30 minuters produktion :rolleyes:😆😄

/Perrra

Link to comment
Dela på andra sajter

haha! hur bra som helst!

riktigt grymt 😕

Jag har inte femman men jag har sett han raggarn nån gång, han verkar skön 🙂

vem bryr sig om folk tidigare i tråden börjar lipa

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle aldrig drömma (annat än mardrömmar i så fall...) om att titta på Big Brother - men du ska ju självklart se till att anmäla till STIM, att låten har spelats i TV - för STIM-pengarna vid TV-spelningar är inte fel... 😉 Skit samma hur dåligt det är. Du är ju upphovsman. Du ÄR väl med i STIM...? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...