Pazo Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 då va det klart. jag ska bli full ikväll 😱 Jag hade tänkt de igår. Men nu luitar det åt att jag inte blir det... :/
Danabacken Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 då va det klart. jag ska bli full ikväll 😆 Jag hade tänkt de igår. Men nu luitar det åt att jag inte blir det... :/ Drick Loka ist... men hallonsmak! 😎 Eller hur, Overkill! 😱
Pazo Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 då va det klart. jag ska bli full ikväll 😆 Jag hade tänkt de igår. Men nu luitar det åt att jag inte blir det... :/ Drick Loka ist... men hallonsmak! 😎 Eller hur, Overkill! 😱 Neh! Nu ringde Rickard, Jag ska bli full ikväll igen verkar det som 😎
Overkill Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 då va det klart. jag ska bli full ikväll 😄 Jag hade tänkt de igår. Men nu luitar det åt att jag inte blir det... :/ Drick Loka ist... men hallonsmak! 😄 Eller hur, Overkill! 🙂 Självklart! 🥰 😎
Overkill Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Fy sjutton (🥰) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🙂
Overkill Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Fy sjutton (😄) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🙂 Det rinner fortfarande...inte 🥰
Pazo Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Fy sjutton (🥰) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🙂 Haha! Alltid lika skönt! Kommer ihåg gångerna då man suttit i bar överkropp å vanliga jeans. Sen när man slutat å går in i huset så ser an att de översta 10-15cm av byxorna är helt blöta. Sen när man gå å dusch ser man ballingarna... LOL! Helt dyngsura 😄
Overkill Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Fy sjutton (🥰) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🙂 Haha! Alltid lika skönt! Kommer ihåg gångerna då man suttit i bar överkropp å vanliga jeans. Sen när man slutat å går in i huset så ser an att de översta 10-15cm av byxorna är helt blöta. Sen när man gå å dusch ser man ballingarna... LOL! Helt dyngsura 😄 Ändå så är dte kallt i trumrummet så jag blir inte svettig annars utan det är bara i röven (har en såndär fet Tama Ergo Rider ) som jag blir skitsevttig.
Overkill Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Våran trummis sitter på en handduk.... 🙂 Ingen stol? 🥰
Overkill Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Våran trummis sitter på en handduk.... 🙂 Ingen stol? 😄 jooooo 😆😄😱 jaså... 😲😎🥰
Overkill Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Våran trummis sitter på en handduk.... 🥰 Ingen stol? 😱 jooooo 😆😲😱 jaså... 😲😆😄 😎😛😆🙂 😱😄
Pazo Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Fy sjutton (😄) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🙂 Haha! Alltid lika skönt! Kommer ihåg gångerna då man suttit i bar överkropp å vanliga jeans. Sen när man slutat å går in i huset så ser an att de översta 10-15cm av byxorna är helt blöta. Sen när man gå å dusch ser man ballingarna... LOL! Helt dyngsura 😄 Ändå så är dte kallt i trumrummet så jag blir inte svettig annars utan det är bara i röven (har en såndär fet Tama Ergo Rider ) som jag blir skitsevttig. Men det är ju skinnet på stolen 🥰 När jag svettas sönder så svettas jag sönder över hela kroppen. bara rinner från hakan å ögonbrynen 😎
Pazo Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Jag lagar kyckling just nu 🙂 Orkar inte göra någe mer så de får bli barakyckling! Men skitgott är det ändå! 🥰😄 MUMMMSS½!!!!
Overkill Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Fy sjutton (😎) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🥰 Haha! Alltid lika skönt! Kommer ihåg gångerna då man suttit i bar överkropp å vanliga jeans. Sen när man slutat å går in i huset så ser an att de översta 10-15cm av byxorna är helt blöta. Sen när man gå å dusch ser man ballingarna... LOL! Helt dyngsura 😱 Ändå så är dte kallt i trumrummet så jag blir inte svettig annars utan det är bara i röven (har en såndär fet Tama Ergo Rider ) som jag blir skitsevttig. Men det är ju skinnet på stolen 😄 När jag svettas sönder så svettas jag sönder över hela kroppen. bara rinner från hakan å ögonbrynen 😲 😄 🙂
musik (oregistrerad) Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Tänk om fåglarna styr i himlen...stackars Pazo. Overkill: Loka med Hallon-Grape. Den måste jag prova! Grahn: Jag säger kaviaaaaaaaaaar. De flesta säger kavviarr! 🙂 *tränat på min akustiska nya gitarr 3 timmar per dag sen den kom*
Overkill Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Tänk om fåglarna styr i himlen...stackars Pazo. Overkill: Loka med Hallon-Grape. Den måste jag prova! Grahn: Jag säger kaviaaaaaaaaaar. De flesta säger kavviarr! 🙂 *tränat på min akustiska nya gitarr 3 timmar per dag sen den kom* 🥰
Pazo Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Tänk om fåglarna styr i himlen...stackars Pazo. Vad nu 🙂
Pazo Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Tänk om fåglarna styr i himlen...stackars Pazo. Vad nu 🙂 Så många kycklingar som du käkar... 🥰 AH! Nu fattar jag 😄
Overkill Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Ägg är ju också gott 🙂 Får verkligen hoppas att det inte är några kycklingar som styr då 😄🥰
Recommended Posts