Stampe76 (oregistrerad) Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Hej.. Jag körde med Cubase SX2 innan och allting funkade perfekt, men nu har jag uppgraderat till SX3 och får problem direkt... Det är så att i SX2 finns det ju det som heter multitrack så man kan välja en asio drivrutin för att få bort latencyn. Jag får en fruktansvärd fördröjning i SX3:an och kan inte hitta var jag ändrar detta. Är det någon som kan hjälpa mig med detta lilla problem? Snälla!!
DrHans Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Du hittar det ungefär på samma ställe under fliken devices. Långt ner nånstans, sitter inte framför min musikdator nu.
Majken Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 VST Audiobay -- och Steinberg borde ha en smäll i huvudet för att de döper om menyer mellan versionerna. /Majken
Stampe76 (oregistrerad) Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Tack så mycket för hjälpen...😉 Ja jo dom skulle haft lite på nöten när dom ändrar på saker som e viktiga....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.