Twilight_Zound Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 (redigerat) Vilket är bäst..? På eller av...?? Har valet att köra med HT eller utan i BIOS... Men vet inte riktigt vilket man ska välja. Någon med erfarenhet av det...?? OJ: Edit... Har en P4 3.2 ghz HT Processor, Cubase SX2 Redigerat 12 februari 2006 av Twilight_Zound
joachime Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Man brukar få en märkbar prestandaökning om man aktiverar HT i OS och 'multiprocessing' i SX. Däremot har jag upptäckt fall där vissa externaprogram har haft problem att jobba via Rewire när jag har haft 'multiprocessing' aktiverat i Sx. Då har det bara varit att slå av funktionen i Sx.
saverman Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Ser mig själv att vara långt ifrån newbee på datorer men var f-n stänger man av och på HT i Windows?
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Man kan inte stänga av HT i Windows. så vitt jag vet.
saverman Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Nej, nu är jag för trött. Läste XP istället för SX. Förklarade ju saken. God natt...
Twilight_Zound Postat 18 februari 2006 Trådstartare Postat 18 februari 2006 Ehheem sa inget om att stänga ner den i Xp... Jag pratar om BIOS
saverman Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 (redigerat) Ehheem sa inget om att stänga ner den i Xp...Jag pratar om BIOS Nej, precis. Därför jag skrev att jag läste fel. Onödiga inlägg-SM? 😄 Redigerat 19 februari 2006 av saverman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.