Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 HĂ€r Ă€r tvĂ„ smĂ„ videoklipp som sĂ€kert kan locka fram ett leende hos er... SĂ„ hĂ€r gick det till i Polar 1989 đ Anders Glenmark samplar trummor till Eva Dahlgren Orup spelar in "PĂ„ omslaget till ett modemagasin" Klicka pĂ„ filnamnen och vĂ€nta 10 sekunder tills Download-knappen kommer upp.
Cliff Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Lysande đ Finns det mer, och vart kommer klippen ifrĂ„n, det ser ut som utdrag ur dokumentĂ€rer?
Thomas Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ah! Det programmet har jag faktiskt tĂ€nkt pĂ„ ibland. Eller, rĂ€ttare sagt varenda gĂ„ng jag ser en MPC60 đ ...för det Ă€r vĂ€l det programmet gissar jag... Ska kolla snart đ
Thomas Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Japp, det var den jag tĂ€nkte pĂ„! SĂ„g den, nĂ€r det begav sig đ
isotone Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Den kĂ€rleksfulla blicken Glenmark och Orup ger varandra precis innan klippet tar slut Ă€r helt oslagbar. đ
BaldByChoice Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Myyyyyyycket underhĂ„llande! Tack Linus! đ
giggsy Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 VÀldigt gulligt. Anders verkar sÄ mysig. Och riktigt duktig som producent och framför allt arrangör. Lyssna pÄ Skifs - SÄnger frÄn en annan tid. StrÄkarren Àr i vÀrldsklass! SÀmre som lÄtskrivare dock... Mio min Mio...
O-Jay Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Kultigt vĂ€rre đ Tycka vad man vill - som lĂ„tskrivare har det ju blivit nĂ„gra hittar och inte minst Mio. Jag var vĂ€ldigt förtjust i hans 80-talsproduktioner nĂ€r de var torra och feta. Inte mycket som var bĂ€ttre pĂ„ den tiden faktiskt IMHO. Orup och Eva Ă€r gamla storfavoriter hĂ€r... Tack för kul klipp đ
FredrikMikaelsson Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Finns det mer? Haha det var det roligaste jag har sett pĂ„ lĂ€nge! đđ
Vallhagen Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jo men det hÀr gick vÀl pÄ TV..? Jag har nÄt vagt minne av att Eva liksom skulle stryka dörren och sen slÄ till för att fÄ till det dÀr rÀtta soundet... Kul! Tidsenligt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.