falconetti Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Hej, ny pĂ„ forumet sĂ„ hĂ€r Ă€r lite info: - gitarrist/sĂ„ngare i grunden. Spelat i div Göteborgskonstellationer sĂ„som Breakfast in Berlin, Bara Barn och Bound (..det Ă€r en slump att alla börjar pĂ„ 'B', tror jag) - skriver lĂ„tar och producerar. FrĂ€mst med koppling till upSweden (www.upsweden.com) Stockholm - nĂ„gra exempel finns pĂ„ www.falconettiproductions.com - pĂ„ dagtid driver jag en webbyrĂ„ vid namn StockholmBerlin Ăr intresserad av samarbeten kring lĂ„tskriveri men driver Ă€ven ett 'affĂ€rsutvprojekt' kopplat till webb/musik dĂ€r jag nu vill komma i kontakt med utvecklare (se trĂ„d pĂ„ 'AllmĂ€nt' /Mattias
Linus Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 *visar runt* Ja, sĂ„ hĂ€r bor vi... Kom in och slĂ„ dig ner! đČ KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đł
Dark Of Light Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 (redigerat) Hejs och vÀlkommen!!! ... Och lÄt bli ölen i kylen Àr du snÀll..! Redigerat 7 februari 2006 av Dark Of Light
giggsy Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Falconetti? LĂ€skig jĂ€vel, det. đ Men av dina lĂ„tar att döma Ă€r du inte han. SĂ„ vĂ€kommen hit! đ
falconetti Postat 8 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 februari 2006 Vilket vĂ€lkomnande! ĂvervĂ€ldigande trevligt mĂ„ jag sĂ€ga!
ThomasJ Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 vÀlkommen! ta en stol o sÀtt dig i soffan:P
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.