Jump to content
Annons

For Eternity (hårdrock?)


furstan

Recommended Posts

Jahapp.. dags att lägga upp min första låt.. sitter på ett ganska kasst hifi system så jag har ingen aning om mixen blev bra..

Kan för övrigt nämna att jag bara gjorde en sångtagning så det låter rejält falskt ibland (ingen hejjare på o sjunga 😆 ).

Sen är det väl inte den bästa insatsen, har spelat bas, gitarr, trummor, keyboard och sjungit och man kan ju inte vara grymm på altt 😆 Så ha inte för hög förväntningar.

LÅTNAMN: For Eternity

ARTIST/GRUPP: Agitated

GENRE: Hårdrock ?

LÅTLÄNGD: 3:36

KOMPOSITÖR: Jag

PRODUCENT: Jag

EV. MEDVERKANDE: Jag

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 4.96mb

STATUS: Färdig demo ?! 😕

For_Eternity.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Sitter här fnissar lite för mig själv, inte åt din låt utan mer åt minnena man har från när man själv började spela.. 😄 Jag skulle nog föreslå att du kanske försöker dig på att programmera trummorna på nästa låt så att du åtminstone får EN taktfast grund att stå på..Tror även att du ska försöka att satsa på ett instrument till att börja med, låter minst sagt som ett omöjligt uppdrag försöka lära sig alla på en gång...

Men huvudsaken är ju att man tycker det är kul att lira....eller hur 😄

Keep on träning!

Mvh

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe.. tackar för de fina tipsen.. lr? 😕

Jo, det är kass takt i trummorna.. men det är så kul =)! har bara lirat nån månad och typ en timme i veckan eftersom jag haft massor i skolan.. ska försöka avvara lite mer tid till det =). Och att programmera e ju inte lika skojj 🙂

som sagt.. huvudsaken är att ha kul, och det har jag 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe.. tackar för de fina tipsen.. lr? 😕

Jo, det är kass takt i trummorna.. men det är så kul =)! har bara lirat nån månad och typ en timme i veckan eftersom jag haft massor i skolan.. ska försöka avvara lite mer tid till det =). Och att programmera e ju inte lika skojj 🙂

som sagt.. huvudsaken är att ha kul, och det har jag 😄

Kanon! Rätt inställning!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...