bengan_gbg Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 Sångaren i Crash Dïet har tydligen lämnat in med. Tragiskt när unga människor går bort tycker jag. Bandet i sig kanske inte var min grej fullt ut(efter att ha sett dem en gång live bara) men de var ju på uppåtgående och rullar väl mycket på både MTV och ZTV. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,765789,00.html Rest in sleaze, hette väl bandets platta från förra året.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 Sångaren i Crash Dïet har tydligen lämnat in med. Tragiskt när unga människor går bort tycker jag. Bandet i sig kanske inte var min grej fullt ut(efter att ha sett dem en gång live bara) men de var ju på uppåtgående och rullar väl mycket på både MTV och ZTV. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,765789,00.html Rest in sleaze, hette väl bandets platta från förra året.... Mycket tragiskt. Hur dog han? Jag har sett dem tre gånger live, inte min tub kaviar, men det är synd är det allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
catch22 (oregistrerad) Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 Ryktet på nätet säger att han hängde sig, och att droger plus att bandet tydligen skulle splittras låg bakom... men som sagt var så är det bara rykten än så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 Ryktet på nätet säger att han hängde sig, och att droger plus att bandet tydligen skulle splittras låg bakom... men som sagt var så är det bara rykten än så länge. I see... Ja, vi får väl se vad som skrivs här näst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 Det enda jag gillade med dem var den första singeln, Kids of the underground eller vad den hette. Men det är ju jävligt synd att en så ung människa dör, oavsett hur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roger Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 Hm! Mycket trist...ångrar nu att jag ej såg de när de var här i Östersund i/på mellandagarna. Suck... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 mycket tragiskt 😆😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bengan_gbg Postat 20 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 20 januari 2006 Det känns ju inte som att det är helt otroligt att det ngt jox inblandat, men det gör det ju nästan ännu värre. Nåja. Vi får väl invänta fler rapporter..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 😏 Only the good die young:( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Bra band och sköna snubbar som förde in lite GLAM i rocken. Sånt upskattas och behövs.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.