Jump to content
Annons

Den officiella crazy frog-tråden


Sonnert

Recommended Posts

Annons
Sådana här trådar gynnar bara Crazy Frog... All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet!

Fan!

Du har rätt.

bing bing

Då slutar vi skriva då...

Brrrämm brrrämm!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då det här är den officiella crazy frog-tråden, finns det någon inofficiell?

Om inte, borde vi starta den också?  😄

it's done 🙁

Victor, har du svårt för ironi? 😳

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en jävligt bra idé. "Crazy Säl" - han sjunger Amy Diamond och Nasenbluten-covers, är producerad av Robert Görl och Billy Butt, åker sänkt 240 med tonade rutor och Clarion-klistermärke i bakrutan samt har en jävligt stor och ådrig kuk som skjuter laser och skummar mjölk, vilket väl in alles får anses som en grymt attraktiv kombination i jämförelse med den där blåe fan som redan finns. Jag kommer att bli rikare än basisten i Toto.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en jävligt bra idé. "Crazy Säl" - han sjunger Amy Diamond och Nasenbluten-covers, är producerad av Robert Görl och Billy Butt, åker sänkt 240 med tonade rutor och Clarion-klistermärke i bakrutan samt har en jävligt stor och ådrig kuk som skjuter laser och skummar mjölk, vilket väl in alles får anses som en grymt attraktiv kombination i jämförelse med den där blåe fan som redan finns. Jag kommer att bli rikare än basisten i Toto.

Det var fan den bästa idén jag har läst på länge. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...