Violiner Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 (edited) Har inte varit in pa ett tag pa grund av att jag inte varit hemma. Akt over USA och ar nu i Karibien, f n i Antigua. Firade nyar i San Juan, Puerto Rico, USA. Gott nytt ar till alla forumkompisar. Kommer hem i slutet av januari. Varmt och skont har... 😆 Edited January 6, 2006 by Violiner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 ok! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest musik Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Längtar... 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Har inte varit in pa ett tag pa grund av att jag inte varit hemma. Akt over USA och ar nu i Karibien, f n i Antigua.Firade nyar i San Juan, Puerto Rico, USA. Gott nytt ar till alla forumkompisar. Kommer hem i slutet av januari. Varmt och skont har... 😆😆 DOH! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest musik Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 I värmen skulle man vara! Här är för kallt! 😆 :musik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexustwins Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Har inte varit in pa ett tag pa grund av att jag inte varit hemma. Akt over USA och ar nu i Karibien, f n i Antigua.Firade nyar i San Juan, Puerto Rico, USA. Gott nytt ar till alla forumkompisar. Kommer hem i slutet av januari. Varmt och skont har... 😳 😄 DOH! 😮😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Bah! Nu ska jag ta mig ett varmt bad bara för det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Kom hem nu! 🙂😆😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 jaha? 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 Har dock inte varit där sen 99 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 😕 vart är det? säg! säg! säg! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 Har dock inte varit där sen 99 😕 Okej! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 😕 vart är det? säg! säg! säg! 🙂 Norra Colombia 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 😕 vart är det? säg! säg! säg! 🙂 Norra Colombia 🙂 Coolt! 🙂 Massor med palmer där va? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 🙂 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 😕 vart är det? säg! säg! säg! 🙂 Norra Colombia 🙂 Coolt! 🙂 Massor med palmer där va? 🙂 Beror väl på vars du är, men svar ja 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 🙂 😕 Kaffe är gott juh! 🙂🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 🙂 😕 Kaffe är gott juh! 🙂🙂 🙂 Faktiskt inte... 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 🙂 😕 Kaffe är gott juh! 🙂🙂 😛 Faktiskt inte... 🙂 Nähepp... 🙂🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Igår bryggde jag Turkiskt kaffe. Det var det jävligaste jag har druckit hitills. 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 🙂 😕 Kaffe är gott juh! 🙂🙂 😛 Faktiskt inte... 🙂 Nähepp... 🙂🙂 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts