Crownfield Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 hej, Jag började i fel Ă€nde... Postade en demo (eller tvĂ„ för att vara exakt) innan jag postade en presentation... Silly me...đ HĂ€r kommer sĂ„ en liten presentation av vem jag Ă€r. 29 Ă„r. Bor i centrala Malmö. Arbetar som projektledare pĂ„ en IT-konsultfirma. Utbildad mjukvaruingenjör. Drev egen firma innan för att ta fram mediaproduktionsverktyg för bland annat BeOS och Windows (nĂ„n som minns? đ). Har sysslat med musik sen alltid. Framförallt spelar jag gitarr sen en massa Ă„r, med Knopfler som frĂ€msta influens. Var ocksĂ„ lite smĂ„aktiv i demoscenen och gjorde elektronisk musik förr; dĂ„ i FastTracker II och senare MIDIbaserat. Scennamnet var Merlin. Numera hĂ„ller jag mest pĂ„ med egen gitarrbaserad musik, Ă„t blues/pophĂ„llet och spelar Ă€ven in o producerar ett par olika kompisars musik. ...Tack för mig đ
Eternal Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 VĂ€lkommen! Det gör inget att du postade en demo före en presentation. đ Det visar framĂ„tanda...
EkenMusiX Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 VĂ€lkommen! Det gör inget att du postade en demo före en presentation. đ Det visar framĂ„tanda... word! đ
Thimmie Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Tjena! Ja, att du har Mark Knopfler som idol hördes pĂ„ verkligen pĂ„ din demo! đ VĂ€lkommen!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Maaalmöööö! VÀlkommen. Vi Àr rÀtt mÄnga som bor i Malmö/Lund.
Crownfield Postat 4 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 januari 2006 (redigerat) mmmmh.... Malmö/Lund.... VĂ€rldsherravĂ€lde! ..Sweeeeet!... *gör V-tecknet* đ EDIT: Tack förresten :-) Kul att se att hĂ€r Ă€r skĂ„ningar ocksĂ„! Redigerat 4 januari 2006 av Crownfield
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 VĂ€lkommen hit! Blues i Malmö! đ Ska vi leka? đ
Pedda P Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 hallĂ„ eller.....igen!! đ vĂ€lkomnad ska du vara....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.