Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hej,

Jag började i fel Ă€nde... Postade en demo (eller tvĂ„ för att vara exakt) innan jag postade en presentation... Silly me...😆 HĂ€r kommer sĂ„ en liten presentation av vem jag Ă€r.

29 Ă„r. Bor i centrala Malmö. Arbetar som projektledare pĂ„ en IT-konsultfirma. Utbildad mjukvaruingenjör. Drev egen firma innan för att ta fram mediaproduktionsverktyg för bland annat BeOS och Windows (nĂ„n som minns? 🙂).

Har sysslat med musik sen alltid. Framförallt spelar jag gitarr sen en massa Är, med Knopfler som frÀmsta influens. Var ocksÄ lite smÄaktiv i demoscenen och gjorde elektronisk musik förr; dÄ i FastTracker II och senare MIDIbaserat. Scennamnet var Merlin.

Numera hÄller jag mest pÄ med egen gitarrbaserad musik, Ät blues/pophÄllet och spelar Àven in o producerar ett par olika kompisars musik.

...Tack för mig 🙂

Annons
Postat

Tjena! Ja, att du har Mark Knopfler som idol hördes pĂ„ verkligen pĂ„ din demo! 😆

VĂ€lkommen!

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Maaalmöööö!

VĂ€lkommen.

Vi Àr rÀtt mÄnga som bor i Malmö/Lund.

Postat (redigerat)

mmmmh.... Malmö/Lund.... VÀrldsherravÀlde! ..Sweeeeet!... *gör V-tecknet*

😄

EDIT: Tack förresten :-) Kul att se att hÀr Àr skÄningar ocksÄ!

Redigerat av Crownfield
Postat

Tjenare!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.