Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 😄 Du funderar inte på att köpa ett nytt ljudkort (som vi stora starka männen har gjort)? De var ett år sedan jag köpte det. Men det sitter i datorn som befinner sig i aneby... 😛
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Äh! Skit i dedär nu 😛 Okej, då lägger jag mig i sängen och glor på Monty Python istället 😄 Natti natti! Natti! tack för hjälpen 🙂
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Tja Danis! 😮 ånej! ja som trodde jag inte syntes där nere 😆 😎 hej!
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Tja Danis! 😮 ånej! ja som trodde jag inte syntes där nere 😆 😎 hej! Vad var detdär jag hörde om att du skulle ha likadant hår som mig 😮
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) Tja Danis! 😮 ånej! ja som trodde jag inte syntes där nere 😆 😎 hej! Vad var detdär jag hörde om att du skulle ha likadant hår som mig 😮 Det är sant. Jag har det nu! 😄 men inte lika stort som du 😮 Åsså e mitt lite ljusare brunt Power to the Afro! 😎 Redigerat 7 januari 2006 av Danabacken
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Tja Danis! 😮 ånej! ja som trodde jag inte syntes där nere 😆 😎 hej! Vad var detdär jag hörde om att du skulle ha likadant hår som mig 😮 Det är sant. Jag har det nu! 😄 men inte lika stort som du 😮 Åsså e mitt lite ljusare brunt Ge mig Bevis 😎
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Tja Danis! 😮 ånej! ja som trodde jag inte syntes där nere 😆 😎 hej! Vad var detdär jag hörde om att du skulle ha likadant hår som mig 😮 Det är sant. Jag har det nu! 😄 men inte lika stort som du 😮 Åsså e mitt lite ljusare brunt Ge mig Bevis 😎 har ingen nytagen bild på mig. bara dom från när ja var 15 år.
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Tja Danis! 😮 ånej! ja som trodde jag inte syntes där nere 😆 😎 hej! Vad var detdär jag hörde om att du skulle ha likadant hår som mig 😮 Det är sant. Jag har det nu! 😄 men inte lika stort som du 😮 Åsså e mitt lite ljusare brunt Ge mig Bevis 😎 har ingen nytagen bild på mig. bara dom från när ja var 15 år. Okey 🙁
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Va? 😮 😎 blyg? 😆 Ja faktiskt... Är nog därför jag inte har tjej
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Om ni bara visste vad värdelös jag är på poker. 😆 Näe, nu bluffar du... jag går all in!
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Om ni bara visste vad värdelös jag är på poker. 😆 Näe, nu bluffar du... jag går all in! 😎😮
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Haha nu reraisar dom som fan... 😆 Get the gun, Get the gun! Shot shot shot! 😎
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 206$ har jag vunnit ikväll iallafall. 😮😎 Äkta cash? 😆
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) jag sitter med trance-låten. nån som har nåt tips o ge? 😆 Redigerat 7 januari 2006 av Danabacken
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 jag sitter med trance-låten. nån som har nåt tips o ge? 😎 Blanda in lite mera tuut tuut och lite blipp blopp. åh! sikken bra ide! 😆 Tack, herr Grahn 😮
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Undra hur ljudet varier mellan en Cambridge A300 Och en Azur340
Recommended Posts