hybner (oregistrerad) Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Hallå. Fick en Behringer Bcf2000 i julklapp men jag får den inte riktigt att funka som jag vill. Jag kan styra mixerna i reason men jag kan inte spela in autamtioner? Har sökt runt lite men jag hittar någon vettig lösning. Nån som vet? mvh hybner
DrHans Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Förlåt att jag lägger mig i tråden, kan man koppla ihop flera stycken controllers?
Linus Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Högerklicka på mixern. Välj Create->Sequencer track för mixern. Markera mixerns midispår för inspelning. Spela in.
ReFlux (oregistrerad) Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Förlåt att jag lägger mig i tråden, kan man koppla ihop flera stycken controllers? 😛 jag tror det, menar du en extra mixer typ?
Jonte Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Förlåt att jag lägger mig i tråden, kan man koppla ihop flera stycken controllers? 🙂 jag tror det, menar du en extra mixer typ? Enligt manualen går det utmärkt att seriekoppla flera controllers. Har dock inte testat det själv.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.