Jump to content
Annons

GOD JUL!


EkenMusiX

Recommended Posts

hallĂ„! 😎 ursĂ€kta om det hĂ€r vĂ€cker irriterande tankar. Men jag mĂ„ste bara sĂ€ga att jag Ă€r SÅ HIMLA GLAD! 😛 God jul!

fick nĂ€mnligen ett ESI juli@ ljudkort, ny dator (fĂ„r se hur den funkar) + Cubase SX!! 😎 *sĂ„ glad*

sĂ„.. ja, nu börjar allvaret om jag sĂ€ger sĂ„! 🙂 frĂ„n och med imorrn blir det M.U.S.I.K pĂ„ menyn 😄

tĂ€nkte bara sĂ€ga det! 😆

God JUL allesammans! 😉

Vad har ni fĂ„tt för presenter föressten? 😉

Redigerat av mars_volta
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
hallĂ„! 😎 ursĂ€kta om det hĂ€r vĂ€cker irriterande tankar. Men jag mĂ„ste bara sĂ€ga att jag ÀÀr SÅ HIMLA GLAD! 😆 God jul!

fick nĂ€mnligen ett ESI juli@ ljudkort, ny dator (fĂ„r se hur den funkar) + Cubase SX!! 😎 *sĂ„ glad*

sĂ„.. ja, nu börjar allvaret om jag sĂ€ger sĂ„! 🙂 frĂ„n och med imorrn blir det M.U.S.I.K pĂ„ menyn 😎

tĂ€nkte bara sĂ€ga det!😄

God JUL allesammans! 😉

Vad har ni fĂ„tt för presenter? 😉

Gratulerar!

Alltid kul med förÀldrar som uppmuntrar sina barns musikintresse istÀllet för att stÀvja det!

(eller hade du en GRYMT förstĂ„ende sambo/fruga?) 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

hallĂ„! 😎  ursĂ€kta om det hĂ€r vĂ€cker irriterande tankar. Men jag mĂ„ste bara sĂ€ga att jag ÀÀr SÅ HIMLA GLAD! 🙂  God jul!

fick nĂ€mnligen ett ESI juli@ ljudkort, ny dator (fĂ„r se hur den funkar) + Cubase SX!! 😎  *sĂ„ glad*

sĂ„.. ja, nu börjar allvaret om jag sĂ€ger sĂ„! 😄  frĂ„n och med imorrn blir det M.U.S.I.K pĂ„ menyn 😄

tĂ€nkte bara sĂ€ga det!😛 

God JUL allesammans! 😉

Vad har ni fĂ„tt för presenter? 😛

Gratulerar!

Alltid kul med förÀldrar som uppmuntrar sina barns musikintresse istÀllet för att stÀvja det!

(eller hade du en GRYMT förstĂ„ende sambo/fruga?) 😉

😄 nej, utan förĂ€ldad, och civilinjengörs brorsa (teknik)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag fick boken "Bibeln för tondöva".

Men Ärets överraskning var ÀndÄ att grannarna hade gÄtt ihop och köpt 2 klappar Ät mig: 75 m ljuddÀmpningsmaterial. Ja, och Àven de hade köpt ett ex av "Bibeln för tondöva"...

Redigerat av ztevie
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag fick boken "Bibeln för tondöva".

Men Ärets överraskning var ÀndÄ att grannarna hade gÄtt ihop och köpt 2 klappar Ät mig: 75 m ljuddÀmpningsmaterial. Ja, och Àven de hade köpt ett ex av "Bibeln för tondöva"...

hehe... ljuddĂ€mpning. Var det en pik att du spelar för hög musik mĂ„nne? 😆😆đŸ˜ČđŸ„°

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Fick nya lurar och pengar till en midi synth som ska köpas sÄ snart som möjligt:

midistart2USBsm.jpgmidistart2USBbaksida.jpg

(Copyright to jam.se)

Verkar som ett bra budget val för alla som blivit fattiga nu sĂ„hĂ€r efter julen.😆

Edit:895:-

Redigerat av xdjs
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag fick boken "Bibeln för tondöva".

Men Ärets överraskning var ÀndÄ att grannarna hade gÄtt ihop och köpt 2 klappar Ät mig: 75 m ljuddÀmpningsmaterial. Ja, och Àven de hade köpt ett ex av "Bibeln för tondöva"...

hehe... ljuddĂ€mpning. Var det en pik att du spelar för hög musik mĂ„nne? 😆😆đŸ˜ČđŸ„°

NÀ, jag fattar inte alls varför jag fick det..? De förklarade men jag hörde inte riktigt, hade pÄ stereon nÀr de var och lÀmnade över grejerna...

Och böckerna...? Jag hör direkt nÀr det Àr ett A-moll, eller sÄ kan det vara ett Cmaj9... eller, ja kanske #Dsus7??

Redigerat av ztevie
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ja god jul allihop, och grattis till alla som har slÀkt och vÀnner som förstÄr sig pÄ musikprylar nog för att vÄga köpa dem i julklapp..

SjĂ€lv fick jag den viktigaste utrustningen i varje studio, kaffebryggare 😳

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ja god jul allihop, och grattis till alla som har slÀkt och vÀnner som förstÄr sig pÄ musikprylar nog för att vÄga köpa dem i julklapp..

SjĂ€lv fick jag den viktigaste utrustningen i varje studio, kaffebryggare 😳

Jag med! Har verkligen saknat det i hemmet.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...