Fnykis Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Iron Maiden gjorde i somras stor succĂš pĂ„ Ullevi, nu planeras Ă€nnu en spelning i Sverige. Inga datum bestĂ€mda men tanken verkar posetiv bland medlemmarna. Förhoppningsvis kommer de hit nĂ„gon gĂ„ng i sommar. đ NĂ„gon som funderar pĂ„ att gĂ„ och se dom? .:Fnykis
Danabacken Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 NÄgon som funderar pÄ att gÄ och se dom?
Emmmir Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Underbara nyheter! Klart man drar Ă„ ser gubbarna =)
The Mr Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Jag sÄg dem dÄ, och jag ska se dem igen... MOAHAHAHA
lavrell Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 YES! Jag trodde jag sumpade min sista chans att se dom live nÀr dom körde pÄ Ullevi i somras. LÀtt att jag ska ha en biljett!
sounden Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 YES! Jag trodde jag sumpade min sista chans att se dom live nÀr dom körde pÄ Ullevi i somras. LÀtt att jag ska ha en biljett! Jag kÀnde precis lika dant nÀr jag missade dem live! Denna gÄngen mÄste jag fan se dem, har lyssnat mÄnga timmar pÄ IM men har ej sett dem live Ànnul. Lavrell vi fÄr samÄka dÄ till götet!
lavrell Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Lavrell vi fĂ„r samĂ„ka dĂ„ till götet! Ja men vaffan varför inte? Blir sĂ€kert ett helt gĂ€ng med polare som Ă„ker ner sĂ„ dĂ„ blir det ju ett jĂ€vla ös đ Vi fĂ„r höras av vid slĂ€pp av biljetter ...
Christofer Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 japp, dom ska ju spela in en ny platta ochsĂ„ đ
Thimmie Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 (redigerat) Maiden made it to Sweden. đ Redigerat 3 januari 2006 av Thimmie
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.