Canvas Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 TÀnkte försöka mig pÄ nÄgot i 4/4, vilket Àr outforskat territorium för mig som brukar syssla med prog. Skissen blev sÄ hÀr: Your browser does not support the HTML5 audio tag Vore illa roligt om nÄgon skulle vilja skriva text och skrÄla lite. Eller kanske föreslÄ förbÀttringar...
Nelerion Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 LÄter hur sjukt grymt som helst ! Jag skall ge mig sjÀlv en julkapp och sedan skall du fÄ ett förslag pÄ text och sÄng . Det kan iof dyka upp i Februari ocksÄ, vem vet . Fjorton tummar upp i vÀdret för musiken !
Jejje Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Shysst som fan! Verkar dock lite knepigt att lÀgga sÄng pÄ...eller? Ska bli intressant att se hur ni lyckas!
pwayne Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 (redigerat) Fan va bra!!!!! đ±đđ Kanon helt enkelt. Jag skulle inte vĂ„ga att ge mig att sjunga pĂ„ det hĂ€r, det Ă€r nĂ€stan fĂ€rdigt som det Ă€r. Nu mĂ„ste jag sĂ€tta pĂ„ frĂ„n början och jag som tĂ€nkt gĂ„ lĂ€gga mig... ...en gĂ„ng till.......medryckande.......lysande......skulle kunna köra det hĂ€r pĂ„ repeat hela natten. Om detta Ă€r obruten mark för dig sĂ„ anektera hela skiten! Marken Ă€r din! ....fĂ„r se om jag vĂ„gar, för jag vill ju vara med....... Kanske lĂ€gger jag sĂ„ng som ingen fĂ„r höra đź . Allvarligt, det hĂ€r var riktigt fantastiskt bra! Nu sĂ€tter jag pĂ„ igen! Vilket intro man blir glad i hela kroppen. Nu mĂ„ste jag backa, ....nĂ€r beatet kommer in...det Ă€r sÄÄÄÄ bra! Och nĂ€r refrĂ€ngen kommer...fan....man skulle vilja Ă„ka storslalom...eller köra bil mycket fort. Nu MĂ STE jag gĂ„ och lĂ€gga mig. Nog det bĂ€sta mest medryckande, livgivande jag hört hĂ€r pĂ„ forumet! Man tackar för för denna glĂ€djebomb sĂ„ hĂ€r pĂ„ torsdagskvĂ€llen! Jag kan inte annat Ă€n ge Edit: fan jag kommer inte i sĂ€ng, mĂ„ste höra en gĂ„ng till........ EDIT 2: (Jag kan inte spara ner den hur gör jag, det blir bara en htm-fil. HjĂ€lp jag vill spara!) Jag löste det! Redigerat 16 december 2005 av pwayne
Altzi Postat 15 december 2005 Postat 15 december 2005 Var inne pĂ„ din hemsida och lyssnade, lysande đ 4/4 an var inte tokig heller men lĂ„tarna pĂ„ hemsidan regerar đ
Canvas Postat 17 december 2005 TrĂ„dstartare Postat 17 december 2005 Hygglo hörni! Ser verkligen fram emot ev. text/sĂ„ngbidrag...Ă€ven om det skulle vara först i februari đ Det Ă€r sĂ€kerligen lurigt att lĂ€gga sĂ„ng pĂ„ som det lĂ„ter nu. Man tenderar ju att fylla ut lite för mycket... GĂ„r sĂ€kert att backa en del i mixen och ta bort onödiga stĂ€mmor.
stajo Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 Canvas sa: Hygglo hörni! Ser verkligen fram emot ev. text/sĂ„ngbidrag...Ă€ven om det skulle vara först i februari đł Det Ă€r sĂ€kerligen lurigt att lĂ€gga sĂ„ng pĂ„ som det lĂ„ter nu. Man tenderar ju att fylla ut lite för mycket... GĂ„r sĂ€kert att backa en del i mixen och ta bort onödiga stĂ€mmor. hade gĂ€rna provat, i alla fall att komma upp med nĂ„gon sĂ„ngmelodi o text Ă€ven om nĂ„gon annan sedan skulle fĂ„ sjunga in den... har dock svĂ„rt att ladda ner den, alltsĂ„ att spara den för att importera till cubase. Det brukar ju bara vara att högerklicka och ta spara mĂ„l som?? men jag sĂ€ger som nĂ„gon annan sa, man vĂ„gar knappt testa, den lĂ„ter kanon nu...
Canvas Postat 17 december 2005 TrÄdstartare Postat 17 december 2005 (redigerat) Ja, det blir knas nÀr man högerklickar av ngn anledning. Ta den hÀrifrÄn: http://www.elusivethought.com/audio Redigerat 17 december 2005 av Canvas
robarth Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 đ kan försöka, men det blir först efter jul. teska kan man vĂ€l. tobben
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.