Jump to content
Annons

Studiofestival #9


Andy_L

Recommended Posts

Jahapp nu drar jag igång en studiofestival. Den stilen deltagarna ska komponera är en jingel i antingen Jazz, hårdrock eller hiphop stil . Maxtiden är 30 sekunder. Priset är förutom äran att bli spelad i D-stream, en radiokanal jag är med och driver. Sista bidragsinlämning är 10/12. Sedan utser vi ett gäng semifinalister och sen utser vi genom omröstning om vinnaren.

Redigerat av Andy_L
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Dreamland Project (oregistrerad)

Det var kort varsel på min ära, men kanske kreativiteten flödar bättre under stress? Det vore kanske inte dumt med lite mer uttömmande info, vart skickas bidragen, vilka regler gäller osv?

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Jahapp nu drar jag igång en studiofestival. Den stilen deltagarna ska komponera är en jingel i antingen Jazz, hårdrock eller hiphop stil . Maxtiden är 30 sekunder. Priset är förutom äran att bli spelad i D-stream, en radiokanal jag är med och driver. Sista bidragsinlämning är 10/12. Sedan utser vi ett gäng semifinalister och sen utser vi genom omröstning om vinnaren.

Priset är förutom?

Var lite seriös, kompis. Eller vill du bara ha en jingel till din kanal?

Link to comment
Dela på andra sajter

Eh... Enligt vinnaren av förra festivalen, O-Jay, skall jag i egenskap av vinnare i den senaste festivalen arrangera nästa festival. Det är iofs ett uppdrag som jag med varm hand skulle kunna överlämna till någon annan, men är detta verkligen seriöst menat?

Maxmaxmax: du har kastat om orden i webadressen, men jag förstår ändå... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...