baggis Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Tjenis alla! Undrar vad den här killen heter, och om det finns nån som vet hur han har stämmt sin gitarr? http://www.snabbstart.com/film/skicklig-gitarrist.aspx Tack för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murdock Postat 25 november 2005 Dela Postat 25 november 2005 Det där är Justin King. Stämningen vågar jag inte säga något om men det verkar vara någon slags öppen stämning väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 Med tanke på dom ackord man ser att han tar och ljudet i sig skulle jag gissa på att han har en helt normal stämmning. E, A, D, G, B, E. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Gitarren är nedstämd till D på mörkaste E-strängen STINKEY: Det är ju klart att han spelar ett E ackord, ja, men det behöver ju inte betyda att han spelar den mörka E-strängen, som är nedstämd till D 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztevie Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 (redigerat) Prestation att spela så pass bra på en liten ukulele eller vad fan det nu är för gura?? Han flippar ur på slutet också... LÄNK Redigerat 15 december 2005 av ztevie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Biorno (oregistrerad) Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Prestation att spela så pass bra på en liten ukulele eller vad fan det nu är för gura??Han flippar ur på slutet också... LÄNK Han var helt enkelt så ini*** grym ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Prestation att spela så pass bra på en liten ukulele eller vad fan det nu är för gura??Han flippar ur på slutet också... LÄNK Ukulele? Så liten ser den väl inte ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rix Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 (redigerat) Prestation att spela så pass bra på en liten ukulele eller vad fan det nu är för gura??Han flippar ur på slutet också... LÄNK Ukulele? Så liten ser den väl inte ut? Ser ut som en tenorgitarr. 4 strängar iaf.. Stäms som en tenorbanjo CGDA eller fyra ljusaste på gitarr DGBE. edit: stavar som jag luktar Redigerat 15 december 2005 av Rix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mkringlan Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Ehhh.... 4 strängar? Har jag missat något, men det ser ut som en helt vanlig akke för mig. Och den har... hmmm, 1,2,3,4,5,6... sist jag räknade... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rix Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Ehhh.... 4 strängar? Har jag missat något, men det ser ut som en helt vanlig akke för mig. Och den har... hmmm, 1,2,3,4,5,6... sist jag räknade... 😱 Jag menade kinesens gura.. Inte Justin King som spelar på sponsrade asdyra Larrivée-guror.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bohm Postat 18 december 2005 Dela Postat 18 december 2005 Kan nån vara snäll och planka Justin King's låt och skicka tabben till mig 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.