Jump to content
Annons

Vinylskivor


fabian

Recommended Posts

Hej

Jag äger drygt 350 vinylskivor från -70 -80 och -90 talet samt ett femtital vinylsinglar från samma tid.

Går det att värdera sånt och isåfall är det nån som har en gissning.

Förstår att det är en jätte svår fråga, men jag chansar.

Skivorna är nästan inget spelade och det finns alltifrån Michael Jackson och Elton John till undergroundtechno från England.

Man kan hitta otroligt mycket till samplingar och loopar.

Är det nån som till och med är intresserad så kan du ju lägga ett bud.

MVH

Fabian

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Stinkey (oregistrerad)

Ska du tjäna max dineros på dom ska du ta rubbet med till en skivmässa och hyra dig ett bord. Gå en snabb sväng bland de andra så att du får en ung. prisbild om du inte har någo naning.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

1000 spänn för rubbet är allt du kan få skulle jag tro, om du inte har rariteter. Sätt ut en annons annars? Lista med exempel på LP du har på ICA?

😄

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Är dom i fint skick kan du nog alltid kränga enstaka plattor för helt idiotiskt stora summor... Finns alltid idioter ute i vida världen som är villiga att betala överpris.

Har en kompis som sålde en singel han själv köpt för typ 20 spänn till någon kille i tyskland. Han fick 50 € för den...

Link to comment
Dela på andra sajter

101-Louis (oregistrerad)

Det beror väl på om det finns några rariteter i samlingen, men annars är de inte mycket värda.

Kul att de är så gott som ospelade ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis! En av skivorna kan vara värd mer än de övriga 349 tillsammans, svårt att säga!

JAg skulle också säga 1000:- Men du får självfallet mer om du säljer dom en och en nånstans, jävla jobb dock!

Redigerat av Hans
Link to comment
Dela på andra sajter

kolla på ebay och tradera om någon av "dina" skivor säljs och vad de verkar ha för värde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...