Guest Katla Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Innan jag börjar fråga så vill jag bara understryka att jag sökte i forumet men fann inget om detta. 😄 ---- Nu ikväll skulle jag leta upp texten till en av Led Zeppelins låtar på det kära nätet och blev totalt chockad över hur svårt det är att hitta sidor som inte våldtar ens dator med en massa popupskit och webläsarkapningar. Min brandväg gick på högvarv! Lika svårt var det att hitta tabs till samma låt då man antingen möttes av liknande kvävande reklam och underliga brandvägsvarningar eller döda länkar. Så min fråga är kort; finns det säkra alternativ där jag slipper bli utsatt för trams för att jag vill veta vad Robert Plant sjunger i No Quarter? Eller finns det en schysst oas som är dold någonstans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 No quarter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katla Posted November 15, 2005 Share Posted November 15, 2005 Tack för text och tips! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts