Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan pÄ er!

Jag Ă€r trummis i ett band som heter Terrible Sundays (www.terriblesundays.com) och vi ska snart börja spela in vĂ„r andra EP. Den förra vi spelade in var ett hafsverk under en helg 2003 (ska vĂ€l dock pĂ„peka att jag Ă€r nöjd med den prestationen). Den gĂ„ngen fick vi hjĂ€lp frĂ„n ett proffs (som vĂ€l gjorde vad han kunde för att lappa ihop oss 😆 ), den hĂ€r gĂ„ngen ska vi dock se till att göra det sjĂ€lva.

Det Àr just dÀrför som jag hittade hit. TÀnkte bara sÀga "hej", och varna för att det nog inte dröjer lÀnge innan jag börjar frÄga hur man fÄr fram olika ljud frÄn olika mackapÀrer. SÄ... pass pÄ!

Annons
Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Postat

Jag ser att nĂ„gon öldrickande herre har en Arsenal-matchtröja pĂ„ sig. Gött mos! 😆

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen hit!

Postat
Jag ser att nĂ„gon öldrickande herre har en Arsenal-matchtröja pĂ„ sig. Gött mos!  🙂

Det Ă€r vĂ€l jag det... đŸ„°

Gud vad jag kÀnner mig vÀlkommen nu. Tack sÄ mycket alla!

Postat
Jag ser att nĂ„gon öldrickande herre har en Arsenal-matchtröja pĂ„ sig. Gött mos!  😆

Det Ă€r vĂ€l jag det... 😄

Gud vad jag kÀnner mig vÀlkommen nu. Tack sÄ mycket alla!

Tummen upp för dig dĂ„! 😳

Postat

VĂ€lkommen hit..

Ett tips Àr att mingla runt lite innan du haglar ivÀg 100 frÄgor om tekniska saker...

( om du nu planerat göra det 😆 )

Postat
VĂ€lkommen hit..

Ett tips Àr att mingla runt lite innan du haglar ivÀg 100 frÄgor om tekniska saker...

( om du nu planerat göra det  🙂 )

Jag lovar att mingla först och frĂ„ga sen 🙂

Har börjat operation "plöja intressanta trÄdar". SÄ... jag kommer nog hÄlla mig lite i bakgrunden ett tag. Kommer nog med frÄgor först nÀr jag har inspelade saker att fÄ feed back pÄ.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.