Jump to content
Annons

Jag tror jag är sjuk....


Ken Kängström

Recommended Posts

Annons
Varenda sång jag har ätit så tappar jag aptiten totalt. 🙂

Och när jag ska gå och lägga mig för att sova så tappar jag medvetandet under hela natten, och när jag vaknar minns jag inte alls vad som har hänt... 😉

Du kanske gör för mycket musik? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

haha  😄

Jag brukar vara vaken än fast jag sover... + att jag är hungrig än fast jag har nyätit.

Jag är frisk. JIPPIIIIII!  🙂  😄

Grahn, det är din födelsedag om 4 dagar ju! 😉https://www.studio.se/index.php?showuser=58

Schh säg inget. 😆

Försent 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

haha  😄

Jag brukar vara vaken än fast jag sover... + att jag är hungrig än fast jag har nyätit.

Jag är frisk. JIPPIIIIII!  🙂  😄

Grahn, det är din födelsedag om 4 dagar ju! 😉https://www.studio.se/index.php?showuser=58

Schh säg inget. 😆

Försent 😛

😄 ... Sorry, Grahn. 🙁😛

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Tjena addic!

Kan det vara så för att vi har mindre sol ute nu och därmed också inomhus, detta med sömnen tänkte jag på. Jag har t.ex. sovit halva dygnen senaste tiden och inte vetat var jag var när jag vaknat.

Aptitförlust kan tyda på nedstämdhet - kan också vara säsongsbunden.

Ät Cornflakes med skivad kiwi. Seriöst förslag. Tänd också alla lampor som finns om du inte har möjlighet att köpa speciella "ljuslampor". Det kan göra liknande nytta. Drar inte alls så mycket elkostnad som folk är skräckslagna för!!!

😱

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

haha  😄

Jag brukar vara vaken än fast jag sover... + att jag är hungrig än fast jag har nyätit.

Jag är frisk. JIPPIIIIII!  😆  🙂

Grahn, det är din födelsedag om 4 dagar ju! 😱https://www.studio.se/index.php?showuser=58

Schh säg inget. 😆

Försent 😆

Vi kommer. Tack för inbjudan! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena addic!

Kan det vara så för att vi har mindre sol ute nu och därmed också inomhus, detta med sömnen tänkte jag på. Jag har t.ex. sovit halva dygnen senaste tiden och inte vetat var jag var när jag vaknat.

Aptitförlust kan tyda på nedstämdhet - kan också vara säsongsbunden.

Ät Cornflakes med skivad kiwi. Seriöst förslag. Tänd också alla lampor som finns om du inte har möjlighet att köpa speciella "ljuslampor". Det kan göra liknande nytta. Drar inte alls så mycket elkostnad som folk är skräckslagna för!!!

😱

:musik

Du började en post utan att säga "hej" 😆

imorgon snöar det!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena addic!

Kan det vara så för att vi har mindre sol ute nu och därmed också inomhus, detta med sömnen tänkte jag på. Jag har t.ex. sovit halva dygnen senaste tiden och inte vetat var jag var när jag vaknat.

Aptitförlust kan tyda på nedstämdhet - kan också vara säsongsbunden.

Ät Cornflakes med skivad kiwi. Seriöst förslag. Tänd också alla lampor som finns om du inte har möjlighet att köpa speciella "ljuslampor". Det kan göra liknande nytta. Drar inte alls så mycket elkostnad som folk är skräckslagna för!!!

😱

:musik

Du började en post utan att säga "hej" 😆

imorgon snöar det!

🙂

😆😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...