Vallhagen Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 Tjing! Rebirth är ju gratis, så jag tankade hem och installerade det för en tid sedan. Nu KRÄVER programmet att Rebirth-CDn ska ligga i CD-läsaren för att programmet ska funka (och då verkar det funka bra). Ska det vara så, eller har min installation misslyckats på något sätt? /Bengan
hegobald Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 Det beror på vilket skin du valt.. Du kanske har filer på CDn som krävs i din setup.. I standardutförandet så kräver inte Rebirth att CDn ska vara i.
Vallhagen Postat 10 november 2005 Trådstartare Postat 10 november 2005 I standardutförandet så kräver inte Rebirth att CDn ska vara i. Tack för svaret! jag har mig veterligen inte ändrat något sådant, så det lutar åt ominstallation då! Bengan
MJInc Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 Kan ju nämna att även min installation av denna version av ReBirth kräver cd-skivan vid uppstart. //Micke...
hegobald Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 (redigerat) Ok.. Jag kanske inte märker problemet eftersom jag använde DaemonTools och "mountar" ISO filen som en virtuell CD.. Och där får den ligga tills jag är less.. Redigerat 10 november 2005 av hegobald
Vallhagen Postat 10 november 2005 Trådstartare Postat 10 november 2005 Kan ju nämna att även min installation av denna version av ReBirth krävercd-skivan vid uppstart. //Micke... Ah OK... Då ändrar jag mig igen. Allt är således normalt. Lite ovanlig lösning dock, att "kräva" CD i facket... men men, så är det alltså. Tack för hjälpen! /Bengan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.