DrHans Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 Hej mitt delta 1010 strular först låter det ingenting, sen knäpper det till och så kommer det lite ljud och sprakar och blir tyst och knäpper till, startar om datorn men inget hjälper. Instalerat om senaste drirutinerna men inget hjälper. Dragit i alla sladdar ink strömsladden. Nån som haft liknande problem? kan det vara Ac adaptern som börjar ledsna? Tackam för en hjälpnade röst. Mvh Johnny
dmn Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 (redigerat) Kontakta deras support, har hört fler polare som haft problem med det. Redigerat 10 november 2005 av dmn
DrHans Postat 10 november 2005 Trådstartare Postat 10 november 2005 DMN: Vet du hur dom löste det? K9: tack skall kolla det!
Pär Ekberg Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 Hej, Har det fungerat tidigare? Eller är detta första gången du installerat det? Vad har du för dator? Speca gärna moderkort!
DrHans Postat 10 november 2005 Trådstartare Postat 10 november 2005 Hej pär! Har ett msi moderkort vill jag mig minnas. Det har fungerat klockrent tidigare, problemet döck upp för en månad sen sen försvann det, igår var det tillbaks.
DrHans Postat 22 november 2005 Trådstartare Postat 22 november 2005 Är det ingen som har stött på det här? Jag måste starta om datorn, typ 10 gånger bara för att få ljud. Ibland när jag startar knäpper det och sprakar. Men när jag väl får ljud är allt stabilt, tills nästa gång jag skall ha datorn så klart för då börjar eländet om. Ljudkortet delar inte irq med något annat. ( dock ligger den på irq 17 ) Hjälp mig!!
Sushi Brother Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 Är det ingen som har stött på det här? Jag måste starta om datorn, typ 10 gånger bara för att få ljud. Ibland när jag startar knäpper det och sprakar. Men när jag väl får ljud är allt stabilt, tills nästa gång jag skall ha datorn så klart för då börjar eländet om. Ljudkortet delar inte irq med något annat. ( dock ligger den på irq 17 ) Hjälp mig!! Har du gått in på tillverkarens hemsida, laddat ner och installerat de senaste drivrutinerna? 😆
Linus Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 Har du gått in på tillverkarens hemsida, laddat ner och installerat de senaste drivrutinerna? 😆 Instalerat om senaste drirutinerna men inget hjälper.
Pär Ekberg Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 Hej igen, Ta med burken dit du köpte datorn och be dem kolla vad som e galet! Svårt att gissa vad det kan vara när det är sporadiska fel.
DrHans Postat 22 november 2005 Trådstartare Postat 22 november 2005 Hej jo har senaste drivruitinerna. Kanske är lösningen att dom får titta på burken, men det är en bit att åka och så blir man ju av med datorn en vecka och sen så vill dom ju ha 350:- i timmen.
x-pander Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 Vi hade oxå problem med lite knaster ibland. Men det löste sig när vi installerade om windows och installerade de nyaste drivisarna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.