Jump to content
Annons

kärlek suger


vanderbeldt

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)

Vad betyder suger?

Jo, jag VET vad ni menar...

tycker bara att det överanvänds, liksom uttrycket "brinner för". Som om alla vore självmordspyromaner.

😉

:musik

BRITT-MARIE: Glömde ett a i ett ord.

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

undersökningar visar att det finns folk som tar livet på grund av en dålig tripp på LOVE. många har även svårt att behålla ett normalt socialt liv när man är påverkad - jobbet får ofta lida, och kompisar likaså. det är ganska lätt att känna igen en person som är under influensen... de vanligaste kännetecknen är att personen verkar flyta omkring i sin egen lilla drömvärld och dansa runt på små rosa moln och personlighetsförändringar är inte helt ovanliga. i dagens ojämställda samhälle kan det dessutom bli väldigt dyrt ekonomiskt speciellt för männen när dessa Love-missbrukare försöker få sej en fix!

näe, förbjud skiten!

om du känner någon som har problem så kontakta mej via PM eller sätt in pengar på mitt bankkonto så ska jag se till att fördela pengarna till de som bättre behöver dem. kontakta mej för detaljerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

En positiv sak när det blir problem med kärleken, är att man ofta får gjort många väldigt bra låtar i ett svep. Det är ett bra tag sedan jag gjorde några nya låtar, så jag behöver kanske inte säga så mycket om hur jag har det med kärleken... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En positiv sak när det blir problem med kärleken, är att man ofta får gjort många väldigt bra låtar i ett svep. Det är ett bra tag sedan jag gjorde några nya låtar, så jag behöver kanske inte säga så mycket om hur jag har det med kärleken... 😆

det är så jävla sant.

Link to comment
Dela på andra sajter

En positiv sak när det blir problem med kärleken, är att man ofta får gjort många väldigt bra låtar i ett svep. Det är ett bra tag sedan jag gjorde några nya låtar, så jag behöver kanske inte säga så mycket om hur jag har det med kärleken... 😆

Shit man! Jag är gift och kärleken kan inte va bättre!

Hjälp mig Dr Phil! Vad skall jag göra? 🥰🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

BRITT-MARIE: Glömde ett a i ett ord.

+poäng för den, musik!

Jag förstår inte? 🥰

Istället för Edith.

*tänder lampan* Ahaaa! 🥰

SONJA: För övrigt tror jag att både kärlek kan vara lika inspirerande som "brist" på kärlek. Men då hamnar låtarna ganska långt ifrån varandra textmässigt 😆

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

En positiv sak när det blir problem med kärleken, är att man ofta får gjort många väldigt bra låtar i ett svep. Det är ett bra tag sedan jag gjorde några nya låtar, så jag behöver kanske inte säga så mycket om hur jag har det med kärleken... 😄

Precis, har inte kunnat göra en bra låt på hur länge som helst, och absolut ingen aggresiv och eller ilsken... 🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

En positiv sak när det blir problem med kärleken, är att man ofta får gjort många väldigt bra låtar i ett svep. Det är ett bra tag sedan jag gjorde några nya låtar, så jag behöver kanske inte säga så mycket om hur jag har det med kärleken... 😄

Ja, om man verkligen brinner för musiken kan man ju inte gå omkring och vara lycklig och kär.. Men om man nu är det så borde det ju finnas andra sätt att bli deprimerad på som t.ex att börja med tunga droger och sedan sluta så att man får abstinens, eller begå något hemskt brott, fast inte åka fast så att man har värsta samvetskvalen..

kan kanske vara ett tips. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En positiv sak när det blir problem med kärleken, är att man ofta får gjort många väldigt bra låtar i ett svep. Det är ett bra tag sedan jag gjorde några nya låtar, så jag behöver kanske inte säga så mycket om hur jag har det med kärleken... 😆

Ja, om man verkligen brinner för musiken kan man ju inte gå omkring och vara lycklig och kär.. Men om man nu är det så borde det ju finnas andra sätt att bli deprimerad på som t.ex att börja med tunga droger och sedan sluta så att man får abstinens, eller begå något hemskt brott, fast inte åka fast så att man har värsta samvetskvalen..

kan kanske vara ett tips. 😄

Ett annat tips är ju att röra om lite i kärleksgrytan. Kanske doppa sleven i en annan gryta? 😄

Vips! Skuld, skam, ångest, konflikt, tårar, ilska, separation, alkoholism, ljuv musik! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

En positiv sak när det blir problem med kärleken, är att man ofta får gjort många väldigt bra låtar i ett svep. Det är ett bra tag sedan jag gjorde några nya låtar, så jag behöver kanske inte säga så mycket om hur jag har det med kärleken... 😄

Ja, om man verkligen brinner för musiken kan man ju inte gå omkring och vara lycklig och kär.. Men om man nu är det så borde det ju finnas andra sätt att bli deprimerad på som t.ex att börja med tunga droger och sedan sluta så att man får abstinens, eller begå något hemskt brott, fast inte åka fast så att man har värsta samvetskvalen..

kan kanske vara ett tips. 😄

Ett annat tips är ju att röra om lite i kärleksgrytan. Kanske doppa sleven i en annan gryta? :rolleyes:

Vips! Skuld, skam, ångest, konflikt, tårar, ilska, separation, alkoholism, ljuv musik! 😄

De e ju fan nästan så att man borde testa det. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

101-Louis (oregistrerad)

Beror väl på vilket slags sexliv man gillar antar jag...

☺️;

Edit; syftar på det första inlägget.

Redigerat av 101-Louis
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Blir lätt nostalgisk när frågor om kärlek och sex kommer på tal. Jag minns tydligt, som om det var igår, när min mellanstadielärare och tillika råkommunist för oss barn skulle förklara hur sex kändes:

"Det är precis som att skita! En väldig befrielse, och sedan brukar man behöva papper efteråt."

😏

Fantastiskt.

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Om hon tycker om dig så suger hon. 😎

om hón älskar dig så sväljer hon.🥰

Men om hon överdriver så gurglar hon! 😄

😄

Ojojoj, K9! Det verkar som om Du behöver få komma till! Ett litet råd bara: Kör Du på med den stilen kan det dröja ännu ett tag och det kan komma att kosta en hel del också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...