wnr Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 (redigerat) awieee đ har installerat det enligt guiden frĂ„n en PDF fil, den enda skillnaden va att jag anvĂ€nde dom nyaste drivrutinerna istĂ€llet för dom pĂ„ CDn nĂ€r jag hade installerat allt sĂ„ startade jag om datorn och sĂ„.. men jag fĂ„r inget ljud? =( i sjĂ€lvlva Saffire kontrollen sĂ„ mĂ€rks det t.ex. inte om jag spelar en Mp3 lĂ„t? (som jag har sĂ€tt pĂ„ ut 1/2).. nĂ€r jag kör cubase sĂ„ kommer det inte hĂ€ller nĂ„ge ljud? nĂ„n som vet vad som kan vara felet? PS: nĂ€r jag trycker pĂ„ mute knappen sĂ„ tryckt den pĂ„ i saffire kontrollen ocksĂ„, sĂ„ den verkar vara synckd med datorn iaf edit: det verkar som att micken ger en insignal iaf.. men ut kommer inget ljud? =( Redigerat 19 oktober 2005 av wnr
Majken Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Kolla sÄ att datorn verkligen anvÀnder ljudkortet för uppspelning. Titta i kontrollpanelen pÄ Ljud och Ljudenheter. Kolla Àven sÄ att Cubase anvÀnder ASIO drivrutinerna för kortet. /Majken
Neosus Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 (redigerat) Har du kollat i Windows egna kontrollpanel --> Ljud och ljudenheter --> Ljudenheter. Om det Ă€r rĂ€tt dĂ€r? Det kanske blir det automatiskt. đ Edit: Majken hann före... đ Edit2 Med 2 minuter dessutom. đł Redigerat 19 oktober 2005 av Grahn
wnr Postat 19 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 19 oktober 2005 tack pojkar, upptĂ€kte att det va jag som inte kunde koppla rĂ€tt đ.. men nu fungerar allt som det ska đł AWIEEEEEEEEEEEEEE ;D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.