Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Trots att jag har skickat mappen all vÀrldens vÀg, dÀr pluggarna installerade sig ( under applications ), sÄ ligger de trots det kvar och skrÀpar i Logic och Live. I detta fallet rör det sig om demoversioner av pluggar frÄn NI. Jag misstÀnker att de ligger kvar och skrÀpar i "plug-in"-mappar hÀr och dÀr men var? Hur gör man egentligen nÀr man vill avinstallera en plug ( T ex Pro-53, som har en katalog i applications ) sÄ att den Àr helt borta?

Annons
Postat
Jahapp! DĂ„ var det löst. Tack sĂ„ mycket 😼

Det Àr inte omöjligt att pluggarna Àven har skapat lite filer i preferencesmappen och i Application Support. Jag skulle göra en sökning pÄ namnet pÄ respektive plugg för att se till sÄ att jag verkligen fÄr bort allting.

Jag saknar faktiskt en avinstallera program-funktion i Mac OS X.

Postat
Jahapp! DĂ„ var det löst. Tack sĂ„ mycket  😕

Det Àr inte omöjligt att pluggarna Àven har skapat lite filer i preferencesmappen och i Application Support. Jag skulle göra en sökning pÄ namnet pÄ respektive plugg för att se till sÄ att jag verkligen fÄr bort allting.

Jag saknar faktiskt en avinstallera program-funktion i Mac OS X.

Jo, jag brukar ocksÄ köra sÄdana dÀr sökningar för att hitta fler undangömda filer men jag litar inte helt pÄ att jag fÄr tag i alla för det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.