Pluffo Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Trots att jag har skickat mappen all världens väg, där pluggarna installerade sig ( under applications ), så ligger de trots det kvar och skräpar i Logic och Live. I detta fallet rör det sig om demoversioner av pluggar från NI. Jag misstänker att de ligger kvar och skräpar i "plug-in"-mappar här och där men var? Hur gör man egentligen när man vill avinstallera en plug ( T ex Pro-53, som har en katalog i applications ) så att den är helt borta?
Pluffo Postat 9 oktober 2005 Trådstartare Postat 9 oktober 2005 Jahapp! Då var det löst. Tack så mycket 😮
mornel Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Pluffo sa: Jahapp! Då var det löst. Tack så mycket 😮 Det är inte omöjligt att pluggarna även har skapat lite filer i preferencesmappen och i Application Support. Jag skulle göra en sökning på namnet på respektive plugg för att se till så att jag verkligen får bort allting. Jag saknar faktiskt en avinstallera program-funktion i Mac OS X.
Pluffo Postat 9 oktober 2005 Trådstartare Postat 9 oktober 2005 mornel sa: Pluffo sa: Jahapp! Då var det löst. Tack så mycket 😕 Det är inte omöjligt att pluggarna även har skapat lite filer i preferencesmappen och i Application Support. Jag skulle göra en sökning på namnet på respektive plugg för att se till så att jag verkligen får bort allting. Jag saknar faktiskt en avinstallera program-funktion i Mac OS X. Jo, jag brukar också köra sådana där sökningar för att hitta fler undangömda filer men jag litar inte helt på att jag får tag i alla för det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.