Jump to content
Annons

Fysisk status?


Eternal

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)

Hej!

Eternal: Är du spinkig OCH lönnfet, så innebär det bara benig med fläsk på. Muskelstatus?

Själv är jag väl rätt normal, men förstår inte de bantningskurer som ses på löpsedlar och annorstädes i stil med: "Unik metod - gå ned 3 kg på en vecka!"

HAHAHA säger jag bara, det är ju vad vikten varierar under dygnet. Lätt! Det räcker ju att sitta på tronen en stund, så har man ju gått ned 2-3 kilo.

Planen är att innan nästa OS går av stapeln utbyta 7 kilo fett mot 7 kilo muskler. Jag har ju trots allt varit personlig tränare... Skärning! 😉

😏

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en jädrans massa muskler!!!! (synd bara att dom har halkat ner och lagt sig runt magen, men muskler i vila är väl också muskler). Om 10 kilo platsar jag på en HD.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eternal: Är du spinkig OCH lönnfet, så innebär det bara benig med fläsk på. Muskelstatus?

Jag förstår att det verkar konstigt men jag skall förklara.

Alltså folk som ser mig beskriver mig som relativt smal... Eller typ normalbyggd. Men utan kläder då kan man se det där lilla extra! Vad är det det kallas på grisar nu igen... hmmm jo ister (grisarnas fett).

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja e jävligt bakfull. 😮

Härmis

Vadå? Du menar att du är äldre än mig och hade således första bakfyllan före mig? 😮

Nä, men jag vaknade före dig och då var jag alltså bakfull före dig!!!! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

1,85 lång, klen, bara 55 kg,

Här är det sjuka... Jag lever på en diet(Pizza, hamburgare, kebab, godis, chips, abnorma mängder cola) som skulle göra feta jänkare avis men jag ökar fan inte i vikt trots att vanan är 4 år gammal. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är väl ganska normalt byggd, med mina 179cm och 73kg. Har alltid varit glad för kakor och godis - och Coca-Cola (i glasflaska självklart). Jag avskyr sås till maten och äter helst inte potatis om jag kan slippa, utan håller mig då till pasta eller ris till köttet - och mycket grönsaker eftersom det också är gott. 🙂

Jag har uppfattningen att man inte ska slita ut kroppen i förtid, så det där med träning inskränker sig till sporadiska promenader med fästmön, mycket rask promenad hela vägen ut till bilen varje morgon när det är dags att köra till jobbet och jag är sent ute (som alltid... 😆 ) - och förstås en portion motvillig motion i samband med trädgårdsarbete, snöskottning och reparationer och ändringar som behöver göras i huset då och då...

Jag tränade stryketräning ganska mycket under de 4 åren jag gick i gymnasiet, så helt muskellös är jag väl inte - bara nästan... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...