jakatta Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Kan nĂ„gon bara ge mej ett rapp med skolinjalen?? Har skaffat Mbox och har sedan tidigare Cubase SX3. Hur fĂ„r jag de att leka???? Har aldrig jobbat med USB-kort förut. Allt fungerar annars finemang. Jag har en "AMD Athlon64 3200+"...bĂ€rbar mojĂ€ng...Ă„ ja. Ăr lite trött...förkylning pĂ„ g. Skyller pĂ„ det om svaret Ă€r löjligt uppenbart.. đ
JJRockford Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Mbox Àr kanske inte förstahandsvalet om man vill köra Cubase, den Àr ju gjord för att funka som bÀst ihop med Digidesigns egen programvara ProToolsLE (som vÀl följde med Mboxen!??!) och annars kanske inte alls. Vill du fortfarande köra Cubase (ProTools LE Àr inget dumt program det heller) sÄ bör du nog byta din Mbox mot nÄgot liknande ljudkort frÄn t ex MAudio, Edirol, EMU eller liknande.
jakatta Postat 5 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 5 oktober 2005 Tack för rappet!!!!. đ JorrĂ„ fick med ProTools LE 6.1, men Ă€r van vid Cubase. Har vĂ€nner som pysslar och diggar det helt enkelt. Skit att Digidesign lĂ„st fast Mbox. Kunde ju rĂ€knats ut men fick ett erbjudande jag inte kunde motstĂ„... Mbox anyone!!!????? đ
JonesH Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 eh? Finns det ingen sĂ„dan variant som pĂ„ mac os x dĂ€r man kör CoreAudio Manager och lĂ„ter *alla* program koppla upp sig mot MBoxen? KnĂ€ppt. En lösning Ă€r ju att byta till mac dĂ„ âșïž
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.