One night in The Trance Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 (edited) borttagna Edited December 4, 2005 by One night in The Trance Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Tjen OniTT! Lyssnar gärna men för tillfället sitter jag på skithögtalare och inga hörlurar. 😲 Återkommer med kommentar. 😄 Mvh / djonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaus Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Låter bra! Snygg fuga på slutet Tycker dock att det hörs lite för mycket av den korta delayen på kaggen och skulle vilja höra mer av basspelet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richie76 Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Tja! Jag måste säga att jag gillar soundet! Sitter med nya monitorer som jag inte vet hur de ska låta men så vitt jag hör så låter det helt okej, om något så lite diskantigt men vänta tills nån med riktig koll lyssnat. 😄 Skön låt iallafall.. 😲 Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted September 28, 2005 Author Share Posted September 28, 2005 TACK ALLA 😲 Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted September 28, 2005 Author Share Posted September 28, 2005 någon mer som jag kan får låna öron för att lyssna? 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
claypool Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Tycker basslagen tar över lite väl mycket och att melodin skulle kunna vara liiite mer distinkt i ljudet men jag gillar låten. Är den klar som den är eller kommer den utvecklas? Sång kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Mm.. Ok.. föutom att det inte brusar lika mycket så låter soundet som om det vore inspelat på kassetband. Väldigt dynamikfattigt med andra ord.. Hmm.. Kul idé i alla fall 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted September 29, 2005 Author Share Posted September 29, 2005 Tack!, det e inte klart, darför jag fråga er, så jag kan ändra och utvecklas mer, det kommer blir sång sen, håller på skriva text, tack alla 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted September 29, 2005 Author Share Posted September 29, 2005 (edited) Mm.. Ok.. föutom att det inte brusar lika mycket så låter soundet som om det vore inspelat på kassetband. Väldigt dynamikfattigt med andra ord.. Hmm.. Kul idé i alla fall 🙂 Hej,att det låtar som kassetband tror du att det kan beror på StereoImage Pluggin som jag har som mastereffect?? stereoImage Plugin e det för mastering? 😛 hjälp med svara snälla, tack Edited September 29, 2005 by One night in The Trance Link to comment Share on other sites More sharing options...
claypool Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Ok, ser fram mot och se vad du gör med den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts