Jump to content
Annons

Hyllning!


MittiPrick (oregistrerad)

Recommended Posts

MittiPrick (oregistrerad)

Hej hopp!

Vill bara säga att detta forum är bäst!

Har nu suttit o läst o sökt o lyssnat o tagit del av en massa nyttigheter från folk som skriver här. Lär mig ngt nytt varje gång jag tittar in, och kommer inte loss från sighten i tid för att få en hel natts sömn ö h t när jag väl loggat in här.

Eftersom jag är helt ny på detta med inspelningar så är det en hel del facktermer jag ännu inte begriper, men........ jag lär mig hela tiden och jag är sååå sjukt imponerad av hur bra ni är !!

Dessutom hjälpsamma och bra på att ge ut det ni själva kan. Finns det nån fråga som inte kan få svar här?!

Eloge till alla! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Dessutom hjälpsamma och bra på att ge ut det ni själva kan. Finns det nån fråga som inte kan få svar här?!

Hur långt är ett snöre, kanske? 😕

Äh, jag håller med dig. Studio forum är toppen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom hjälpsamma och bra på att ge ut det ni själva kan. Finns det nån fråga som inte kan få svar här?!

Hur långt är ett snöre, kanske? 😮

Äh, jag håller med dig. Studio forum är toppen!

Hur stor är en halv bit socker? 😄

Jag kan faktiskt inte annat än hålla med. Även om jag en av värstingarna, så finns det alltid nya saker att lära sig och nya infallsvinklar att beakta. Alltid kul med nördiga diskussioner - men lika kul är det med mer verklighetsförankrade diskussioner också... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MittiPrick (oregistrerad)
Hur långt är ett snöre
det beror på vad det ska användas till.

men sug på den här; hur långt är ett BRA snöre?

OT, sorry 😮

Tillräckligt skulle jag tro!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...