Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Mattias M (oregistrerad)
Postat
:rolleyes:😕😆 Inte sĂ„ pjĂ„kigt Ă€ndĂ„...
Postat

Otroligt! Som sagt, det Àr egentligen inte prylarna det handlar om, vilket vi alltid försöker intala oss nÀr inspirationen tryter. Det hÀr var genialiskt!

/Âź

Postat

Helt makalöst...

Det Àr ju kul att tÀnka pÄ sina egna "ursÀkter" nÀr man hört detta.

_"NÀ, det gÄr inte för att jag mÄste ha ....en virus... en Martin gitarr... Mackie digitalmixerbord... etc.."

..eller jakten pÄ den ultimata baskaggen... en sampling av en 20 tons blÄval som slÀpps frÄn 10 meters höjd rakt ned pÄ en betongplatta... SpaBoPpp..

😉

Postat

JÀkligt bra gjort... men att kalla det för musik...nja

Man kan ju undra om han/hon har nĂ„got liv... 😉

Postat
en sampling av en 20 tons blÄval som slÀpps frÄn 10 meters höjd rakt ned pÄ en betongplatta... SpaBoPpp..

😎

attans...jag lĂ€ste först att du skrev "slĂ€pper sig frĂ„n 10 meters höjd" 😉

lifsafarligt att vara i nĂ€rheten dĂ„ va?? 🙂

LĂ€nken funkade inte ihop med min dator.. 🙁 ..men eftersom litar pĂ„ er smak ...sĂ„ sĂ€ger jag oxĂ„..HELT OOTROLIGT!!! 😉

/D

Postat

Fick tag i en annan lÀnk som ledde till samma grej. Fanken vad bra den Àr... men att orka göra sÄdÀr... ... ush...

Postat

Attans kaxigt!!!

Är inte helt uppenbart hur snubben har gĂ„tt till vĂ€ga... bara att fĂ„ sndrec32 att loopa en sekvens mitt i ljudet Ă€r lite klurigt, det finns nĂ€mligen inte inbyggt i nĂ€mnt program ens... förmodligen har han kört ett makro mot varje app fönster... hmm... och isf Ă€r det inte sĂ„ övermycket arbete bakom som man först kan tro... ett fönster och ljud Ă„t gĂ„ngen precis som ett spĂ„r Ă„t gĂ„ngen..

Men det Ă€r respekt Ă€ndĂ„! Ännu mer respekt om han hört LIVE dock!! 😉

Postat

Cheesus Christ!! som man sÀger sÄ hÀr i pÄsktider.

Det Àr som vanligt; antingen Àr man jÀkligt bra pÄ att hitta pÄ orginella grejor

eller sÄ Àr man förbannat duktig nÀr det gÀller att förverkliga ideer

Om man Àr bra pÄ bÄda sÄ Àr man genialisk.

Den hÀr prylen var helt klart genialisk!!!

• 2 mĂ„nader senare...
Stinkey (oregistrerad)
Postat

SĂ„ jĂ€vla BRA!! 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.