Pluffo Postat 10 april 2004 Postat 10 april 2004 HÀr Àr ett bevis pÄ att begrÀnsningar i sin utrustning inte Àr nÄgot hinder för att skapa musik http://www.albinoblacksheep.com/flash/noises.php
Mattias M (oregistrerad) Postat 10 april 2004 Postat 10 april 2004 đđ Inte sĂ„ pjĂ„kigt Ă€ndĂ„...
Ÿoffe Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 Otroligt! Som sagt, det Àr egentligen inte prylarna det handlar om, vilket vi alltid försöker intala oss nÀr inspirationen tryter. Det hÀr var genialiskt! /Ÿ
Krokodilen Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 Helt makalöst... Det Ă€r ju kul att tĂ€nka pĂ„ sina egna "ursĂ€kter" nĂ€r man hört detta. _"NĂ€, det gĂ„r inte för att jag mĂ„ste ha ....en virus... en Martin gitarr... Mackie digitalmixerbord... etc.." ..eller jakten pĂ„ den ultimata baskaggen... en sampling av en 20 tons blĂ„val som slĂ€pps frĂ„n 10 meters höjd rakt ned pĂ„ en betongplatta... SpaBoPpp.. đ
classic Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 JĂ€kligt bra gjort... men att kalla det för musik...nja Man kan ju undra om han/hon har nĂ„got liv... đ
Lundin Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 en sampling av en 20 tons blĂ„val som slĂ€pps frĂ„n 10 meters höjd rakt ned pĂ„ en betongplatta... SpaBoPpp.. đ attans...jag lĂ€ste först att du skrev "slĂ€pper sig frĂ„n 10 meters höjd" đ lifsafarligt att vara i nĂ€rheten dĂ„ va?? đ LĂ€nken funkade inte ihop med min dator.. đ ..men eftersom litar pĂ„ er smak ...sĂ„ sĂ€ger jag oxĂ„..HELT OOTROLIGT!!! đ /D
Neko Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 Fick tag i en annan lÀnk som ledde till samma grej. Fanken vad bra den Àr... men att orka göra sÄdÀr... ... ush...
hackeman Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Attans kaxigt!!! Ăr inte helt uppenbart hur snubben har gĂ„tt till vĂ€ga... bara att fĂ„ sndrec32 att loopa en sekvens mitt i ljudet Ă€r lite klurigt, det finns nĂ€mligen inte inbyggt i nĂ€mnt program ens... förmodligen har han kört ett makro mot varje app fönster... hmm... och isf Ă€r det inte sĂ„ övermycket arbete bakom som man först kan tro... ett fönster och ljud Ă„t gĂ„ngen precis som ett spĂ„r Ă„t gĂ„ngen.. Men det Ă€r respekt Ă€ndĂ„! Ănnu mer respekt om han hört LIVE dock!! đ
hammagrella Postat 13 april 2004 Postat 13 april 2004 Cheesus Christ!! som man sÀger sÄ hÀr i pÄsktider. Det Àr som vanligt; antingen Àr man jÀkligt bra pÄ att hitta pÄ orginella grejor eller sÄ Àr man förbannat duktig nÀr det gÀller att förverkliga ideer Om man Àr bra pÄ bÄda sÄ Àr man genialisk. Den hÀr prylen var helt klart genialisk!!!
Lundin Postat 14 april 2004 Postat 14 april 2004 ahww my gawd...totalt - OUT - ny genre..Windows-Trance? /D
the-great-decay Postat 15 april 2004 Postat 15 april 2004 JÀkligt bra gjort... men att kalla det för musik...nja Klart det Àr musik..vad skulle annars vara musik, det kan ju vara musik nÀr jag sitter Àr och trycker pÄ tangentbordet.
Lars Norén Postat 17 juni 2004 Postat 17 juni 2004 detta Àr bra och viktig kultur fri kultur!!!!!!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.