antikartellmusikern Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Tror ni kommer med i Är , bara för att dom har dom rÀtta kontakterna mvh Pugatjorva
Tophe Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 (redigerat) TÀnkte dra ett skÀmt.. men det gick pÄ grund innan jag hann rÀdda det. Redigerat 12 september 2005 av Tophe
Claes Holmerup Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Titta pĂ„ fjolĂ„rets lista (och alla tidigare Ă„rs listor) över upphovsmĂ€n, sĂ„ kommer du av nĂ„gon "underlig" anledning vĂ€ldigt nĂ€ra sanningen för Ă„rets "tĂ€vling" ocksĂ„... đ
antikartellmusikern Postat 12 september 2005 TrĂ„dstartare Postat 12 september 2005 TĂ€nk om de gick att dopingtesta alla bidrag som blir uttagna undra hur mĂ„nga vi skulle ha kvar sen i startfĂ€ltet đ
tryff Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 de lÀr fÄ in 3000 bidrag.... men nÀr jag ser idol undrar jag hur mÄnga som Àr seriösa
Bebopkeys Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Jag och Bohjort skickar in 4 lÄtar. Tittar ut kostymer i skrivande stund. Har tryckt upp T-shirts med "Athens 2006" pÄ ocksÄ
Hans Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Hej! Enda lösningen om man vill vara med Àr att skaffa dom rÀtta kontakterna men... detta gÀller ju allt, allt, allt! SÄ varför skulle just melodifestivalen vara annorlunda! Enda omrÄdet jag kan komma pÄ dÀr detta inte gÀller Àr typ fotboll! Om jag hade vÀrldens bÀsta kontakter sÄ skulle jag nog ÀndÄ inte fÄ spela i landslaget:)!
antikartellmusikern Postat 12 september 2005 TrÄdstartare Postat 12 september 2005 den va bra :-) vem vet bor man i en Ankeborg och vill vara med och plaska överallt sÄ Àr nog inget omöjligt om sanningen tiger , sÄ talar pengar
Hans Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Hej! MissförstĂ„ mig rĂ€tt, jag skulle sĂ€kert kunna fĂ„ vara assisterande trĂ€nare eller fĂ„ vara med pĂ„ trĂ€ningar, sitta i omklĂ€dningsrummet eller vad man nu kunde tĂ€nkas komma pĂ„, i.o.f.s. nu nĂ€r du sĂ€ger det, mĂ„lvakt skulle jag faktiskt kunna vara, brukade stĂ„ i mĂ„l nĂ€r jag spelade som barn đ! (Om man vill vara vĂ€ldigt snĂ€ll kan man sĂ€ga att jag var mĂ„lvakt för att jag var lĂ€ngre Ă€n alla andra barn !)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.