Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

TÀnkte dra ett skÀmt.. men det gick pÄ grund innan jag hann rÀdda det.

Redigerat av Tophe
Postat

Titta pĂ„ fjolĂ„rets lista (och alla tidigare Ă„rs listor) över upphovsmĂ€n, sĂ„ kommer du av nĂ„gon "underlig" anledning vĂ€ldigt nĂ€ra sanningen för Ă„rets "tĂ€vling" ocksĂ„... 🙂

Postat

Jag och Bohjort skickar in 4 lÄtar.

Tittar ut kostymer i skrivande stund.

Har tryckt upp T-shirts med "Athens 2006" pÄ ocksÄ :rolleyes:

Postat

Hej!

Enda lösningen om man vill vara med Àr att skaffa dom rÀtta kontakterna men... detta gÀller ju allt, allt, allt! SÄ varför skulle just melodifestivalen

vara annorlunda! Enda omrÄdet jag kan komma pÄ dÀr detta inte gÀller Àr typ fotboll! Om jag hade vÀrldens bÀsta kontakter sÄ skulle jag nog ÀndÄ

inte fÄ spela i landslaget:)!

Postat

Hej!

MissförstÄ mig rÀtt, jag skulle sÀkert kunna fÄ vara assisterande trÀnare eller fÄ vara med pÄ trÀningar, sitta i omklÀdningsrummet eller vad man

nu kunde tĂ€nkas komma pĂ„, i.o.f.s. nu nĂ€r du sĂ€ger det, mĂ„lvakt skulle jag faktiskt kunna vara, brukade stĂ„ i mĂ„l nĂ€r jag spelade som barn 😏!

(Om man vill vara vÀldigt snÀll kan man sÀga att jag var mÄlvakt för att jag var lÀngre Àn alla andra barn :rolleyes:!)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.