Jump to content
Annons

Vet ngn vad som händer på Estrad musik?


suprapappa

Recommended Posts

Annons

Soundsidefolk har jobbat på Estrad i många år Patrik som är en av de mest servicemindade i musikbranschen kommer ju därifrån.....

Själv fick jag mycket bra service på Soundside långt innan jag blev känd, den service man får hänger oftast ihop med hur man själv uppträder mot säljaren.

Personligen har jag bara topp-topp bra erfarenheter från Estrad. Leffe,David, Frank, Hasse, Patrik alla är/var de skitbra i min personliga mening. Men det har dykt upp en och annan skojjare från gamla SoundSide. Givetvis kan man inte dra alla över en kant. Men vad jag ville säga med mitt inlägg var att SoundSide var en skit-affär gämförelsevis Estrad. Sen finns det en anledning varför en sådan person som Patrik flyttade över till Estrad så tidigt..... Sen det där med "den service man får hänger oftast ihop med hur man själv uppträder mot säljaren", har jag personligen inget problem med, men en bra säljare skulle aldrig tänka så.

SoundSide=Skit

Estrad= Topp Topp

Bo Garsle

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)

Soundsidefolk har jobbat på Estrad i många år Patrik som är en av de mest servicemindade i musikbranschen kommer ju därifrån.....

Själv fick jag mycket bra service på Soundside långt innan jag blev känd, den service man får hänger oftast ihop med hur man själv uppträder mot säljaren.

Personligen har jag bara topp-topp bra erfarenheter från Estrad. Leffe,David, Frank, Hasse, Patrik alla är/var de skitbra i min personliga mening. Men det har dykt upp en och annan skojjare från gamla SoundSide. Givetvis kan man inte dra alla över en kant. Men vad jag ville säga med mitt inlägg var att SoundSide var en skit-affär gämförelsevis Estrad. Sen finns det en anledning varför en sådan person som Patrik flyttade över till Estrad så tidigt..... Sen det där med "den service man får hänger oftast ihop med hur man själv uppträder mot säljaren", har jag personligen inget problem med, men en bra säljare skulle aldrig tänka så.

SoundSide=Skit

Estrad= Topp Topp

Bo Garsle

Håller inte riktigt med Soundside var en grym affär när den var som bäst och kändes lite mer äkta rock'n'roll jämfört med Estrad som länge hade en dansbandsstämpel. Att Soundside blev sämre på slutet berodde på att ägaren T.J. tröttnade och villle ägna sig åt mer lönande business(gross och kläder)

Men nu är ju Estrad mycket bra kanske p.g.a. att Luthman köpt in sig, Luthman som kommer från Soundside.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...