silkwood Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Hejhej. Daniel heter jag, hÄller pÄ med vÀrldsmusik och folkmusik men börjar ana en osund dragning till elektroniska marker... Spelar knÀppinstrument (mandola, luta) och lite annat och tÀnker bli en fena pÄ att spela in och loopa. Nykonverterad mac-anvÀndare. Damn them och deras jÀdra snyggdatorer. Setup: Ibook G4, 750mb, Edirol FA-66, Edirol PCR-M30, behringer FCB1010 och annat joxs. Ni kan höra vad jag hÄller pÄ med pÄ www.godrun.com , www.silkwood.se och www.petfred.info.se SÄ det sÄ.
Danabacken Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 (redigerat) Hehe, jag heter oxĂ„ Daniel! đ Tihi! đ VĂ€lkommen! đ Redigerat 6 september 2005 av Danabacken
Cloudsurfer Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 hjertlich willkommen pÄ min aldeles underbara tyska
lavrell Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 VĂ€lkommen dĂ„! Jag Ă€r ocksĂ„ nybliven Macare och det kĂ€nns stabilt! đ±
silkwood Postat 6 september 2005 TrĂ„dstartare Postat 6 september 2005 Jag Ă€r ocksĂ„ nybliven Macare och det kĂ€nns stabilt! đ± Ja macarna Ă€r ju faktiskt bra att anvĂ€nda ocksĂ„ och inte bara snygga...och vita...och hĂ€rliga. Men mest. đ
Gote Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 HJĂLP!! NinjavĂ€lkomstkommitĂ©? Men vĂ€lkommen slikwood! /Gote
Drik Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 HJĂLP!! NinjavĂ€lkomstkommitĂ©? Men vĂ€lkommen slikwood! /Gote Det Ă€r snĂ€lla ninjor đ Inte som dessa đ
The Mr Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Det Ă€r snĂ€lla ninjor đ Inte som dessa đ Ha ha ha, snygg bild. Du gillar inte hackeman va? đ VĂ€lkommen!
henning Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Tjena Fredriksson. VĂ€lkommen hit. Kul att det hittar lite mer folk med folkmusikanknytning hit. Hoppas du kommer att trivas! /Henning
Linus Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 ...hĂ„ller pĂ„ med vĂ€rldsmusik och folkmusik men börjar ana en osund dragning till elektroniska marker... Det dĂ€r lĂ„ter spĂ€nnande! VĂ€lkommen förresten! đ Kommer sĂ€kert att jaga dig i forumet nĂ€r jag vill ha Mandola pĂ„ mitt nĂ€sta folkmusikstycke đđ
Pazo Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Hej hej! VĂ€lkommen! LĂ„t inte ninjorna skrĂ€mma dig! Jag som en utav de högre ninjorna hĂ€r hĂ„ller kan hĂ„lla koll sĂ„ att de inte attackerar dig đ
Drik Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 (redigerat) Det Ă€r snĂ€lla ninjor đ Inte som dessa  đ Ha ha ha, snygg bild. Du gillar inte hackeman va? đ VĂ€lkommen! JodĂ„, har absolut ingenting emot hackemanm, han e cool đ Det va ett smilieskĂ€mt vi körde en gĂ„ng, ja la upp en stor ninja smilie, sedan gjorde hacke en cool del dĂ€r han högg isĂ€r en av mina ninjasmilies, sedan blev det denna bild đ Redigerat 16 september 2005 av Drik
silkwood Postat 16 september 2005 TrĂ„dstartare Postat 16 september 2005 Kommer sĂ€kert att jaga dig i forumet nĂ€r jag vill ha Mandola pĂ„ mitt nĂ€sta folkmusikstycke đđ Jag Ă€r pĂ„, sĂ€g bara till! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.