Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hejhej. Daniel heter jag, håller på med världsmusik och folkmusik men börjar ana en osund dragning till elektroniska marker... Spelar knäppinstrument (mandola, luta) och lite annat och tänker bli en fena på att spela in och loopa.

Nykonverterad mac-användare. Damn them och deras jädra snyggdatorer. Setup: Ibook G4, 750mb, Edirol FA-66, Edirol PCR-M30, behringer FCB1010 och annat joxs.

Ni kan höra vad jag håller på med på www.godrun.com , www.silkwood.se och www.petfred.info.se

Så det så.

Annons
Posted (edited)

Hehe, jag heter oxå Daniel! 🙁 Tihi! 🙁 Välkommen!

😏

Edited by Danabacken
Posted
Jag är också nybliven Macare och det känns stabilt! 😱

Ja macarna är ju faktiskt bra att använda också och inte bara snygga...och vita...och härliga. Men mest. 😠

Posted
ninjawelcome.jpg

HJÄLP!! Ninjavälkomstkommité?

Men välkommen slikwood!

/Gote

Det är snälla ninjor 😄

Inte som dessa 😎

ninjawar.jpg

• 2 weeks later...
Posted

Tjena! Välkommen!

Posted

Tjena Fredriksson.

Välkommen hit. Kul att det hittar lite mer folk med folkmusikanknytning hit. Hoppas du kommer att trivas!

/Henning

Posted
...håller på med världsmusik och folkmusik men börjar ana en osund dragning till elektroniska marker...

Det där låter spännande! Välkommen förresten! 🙂

Kommer säkert att jaga dig i forumet när jag vill ha Mandola på mitt nästa folkmusikstycke 🙂🙂

Posted (edited)
Det är snälla ninjor 😄

Inte som dessa   😄

ninjawar.jpg

Ha ha ha, snygg bild. Du gillar inte hackeman va? 😆

Välkommen!

Jodå, har absolut ingenting emot hackemanm, han e cool 🙂

Det va ett smilieskämt vi körde en gång, ja la upp en stor ninja smilie, sedan gjorde hacke en cool del där han högg isär en av mina ninjasmilies, sedan blev det denna bild 😄

Edited by Drik
Posted
Kommer säkert att jaga dig i forumet när jag vill ha Mandola på mitt nästa folkmusikstycke 🙂🙂

Jag är på, säg bara till! 😆