Clayten Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 Hej, Som ny medlem tĂ€nkte jag presentera mig. Jag Ă€r en musikĂ€lskande 35-Ă„ring som spelar keyboard. Efter 20 Ă„rs lirande i diverse konstellationer, bĂ„de live och studio, sker musicerande numera rum i min nybyggda studio i garaget. Jag och en polare (gitarr) kör 2 ggr i veckan dĂ€r vi skriver och producerar för glatta livet. Började med Atari och har nu landat med PC och Cubase SX. Blir bl a inspirerad av Peter Gabriel, Michael Mcdonald, Prodigy, Elo och Phoenix bara för att nĂ€mna nĂ„gra. Tycker studio Ă€r en lysande tidning đ och det skall bli kul att ta del av forumet. /Clayten
sixties Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 vĂ€lkommen till forumet, du hittar sĂ€kert en hel del av intresant! đ
brojd Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 Hoj och vÀlkommen! Kul med Ànnu en keyboardist hÀr pÄ forumen.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 Duktigt med rutiner. VĂ€lkommen!
Linus Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 Clayten? Ska det uttalas med Folke-RydĂ©n-engelska? đ VĂ€lkommen hit!
Clayten Postat 19 augusti 2005 TrĂ„dstartare Postat 19 augusti 2005 Folke funkar fint đ ....Clayten heter egentligen Clayton (figur i Tarzan) men blir "Clayten" nĂ€r min 4-Ă„riga son provar sin engelska.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.