Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Antar att man borde skriva nÄgra rader hÀr ocksÄ...

Har pysslat med elektroniskmusik mer eller mindre de senaste 10 Ă„ren och har vi det hĂ€r laget kommit till en vĂ€ndpunkt gĂ€llande bĂ„de utrustning och producerande. HĂ„ller pĂ„ för fulla muggar att Ă€ndra frĂ„n extern utrustning, mestadels analoga synthar till plugins. KĂ€nns lite sunkigt att lĂ„ta klenoderna stĂ„ och samla damm nĂ€r man knĂ„par allt direkt i burken, men de Ă€r vackra Ă„tminstone. (Synthar funkar bra som presenter ocksĂ„, dottern fick en röd sh-101 och sonen en blĂ„ sh-101 i doppresent 😳 )

Musikgenre jag frÀmst sysslar med Àr trance, progressive trance, vocal trance och Àven lite flummig ambient. Dock har producerandet legat pÄ is de senaste 5 Ären pga barn mm, men nu Àr jag i full gÄng och hittade detta utomordentliga forum...

sĂ„, tja.. đŸ˜Č

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkomme hit! 😉

Postat

VĂ€lkommen hit!

Uj, vilka doppresenter!!!

Kan förresten nĂ€stan lova att det finns en massa folk hĂ€r som gĂ€rna tar emot synthar om du har svĂ„rt att bli av med dom... 😉

Fast, om du nu inte behöver pengarna eller har utrymmesproblem har jag vÀldigt svÄrt att förstÄ varför du skulle göra dig av med dom... -Fast synthar ska ju förstÄs spelas pÄ.

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen, Krohn!

Kraftwerk har visst ocksĂ„ övergett det analoga. Bilda gĂ€ng? đŸ˜±

Postat

hej och vÀlkommen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gladamatör (oregistrerad)
Postat
:rolleyes: vÀlkommen
Postat

WhÀlkommen in!

Postat

SlĂ€kt med Grahn? 😉

Skall införskaffa ett m-audio kort med utrymme för ingĂ„ngar sĂ„ helt glömda kommer mina analoga inte bli. GĂ„r aldrig att simulera eller ersĂ€tta tweaking med plugins, kĂ€nsla eller ljudmĂ€ssigt. 😏

Postat (redigerat)

oops, hade visst redan vĂ€lkommnat dig...Men vĂ€lkommen Ă€n en gĂ„ng iaf 😉

Redigerat av The Edge

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.