krohn Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Antar att man borde skriva nĂ„gra rader hĂ€r ocksĂ„... Har pysslat med elektroniskmusik mer eller mindre de senaste 10 Ă„ren och har vi det hĂ€r laget kommit till en vĂ€ndpunkt gĂ€llande bĂ„de utrustning och producerande. HĂ„ller pĂ„ för fulla muggar att Ă€ndra frĂ„n extern utrustning, mestadels analoga synthar till plugins. KĂ€nns lite sunkigt att lĂ„ta klenoderna stĂ„ och samla damm nĂ€r man knĂ„par allt direkt i burken, men de Ă€r vackra Ă„tminstone. (Synthar funkar bra som presenter ocksĂ„, dottern fick en röd sh-101 och sonen en blĂ„ sh-101 i doppresent đł ) Musikgenre jag frĂ€mst sysslar med Ă€r trance, progressive trance, vocal trance och Ă€ven lite flummig ambient. Dock har producerandet legat pĂ„ is de senaste 5 Ă„ren pga barn mm, men nu Ă€r jag i full gĂ„ng och hittade detta utomordentliga forum... sĂ„, tja.. đČ
android Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 VĂ€lkommen hit! Uj, vilka doppresenter!!! Kan förresten nĂ€stan lova att det finns en massa folk hĂ€r som gĂ€rna tar emot synthar om du har svĂ„rt att bli av med dom... đ Fast, om du nu inte behöver pengarna eller har utrymmesproblem har jag vĂ€ldigt svĂ„rt att förstĂ„ varför du skulle göra dig av med dom... -Fast synthar ska ju förstĂ„s spelas pĂ„.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 VĂ€lkommen, Krohn! Kraftwerk har visst ocksĂ„ övergett det analoga. Bilda gĂ€ng? đ±
The Edge Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 hej och vÀlkommen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
krohn Postat 19 augusti 2005 TrĂ„dstartare Postat 19 augusti 2005 SlĂ€kt med Grahn? đ Skall införskaffa ett m-audio kort med utrymme för ingĂ„ngar sĂ„ helt glömda kommer mina analoga inte bli. GĂ„r aldrig att simulera eller ersĂ€tta tweaking med plugins, kĂ€nsla eller ljudmĂ€ssigt. đ
The Edge Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 (redigerat) oops, hade visst redan vĂ€lkommnat dig...Men vĂ€lkommen Ă€n en gĂ„ng iaf đ Redigerat 19 augusti 2005 av The Edge
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.