schopin Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Jaaa... kort sagt. Vilka trumsamlingar (instrument, loopar, samplingar) rekommenderar ni till riktig partydisco-musik? Jag har mest standardkit eller allt för utflippade elektroniska. Vill ha tips på samlingar med enkla fast bombastiska dunkdunk-trummor för partymusik helt enkelt 😎 Taxi!
Linus Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Grabba en samplingscd från Best Service serie XX-Large. 🙂
ardic Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Rekomenderar starkt alla Uberschall cds. Finns lite house a grejjer. Kika in dem! Peace 😉
Drik Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 (redigerat) Stylus RMX! Helt jävla underbart 😉 EDIT: Här är alla percussion Stylus RMX: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 10 augusti 2005 av Drik
Nisse Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Och om det gäller hårdvara så är det fortfarande Rolands 909 , 808 och Linndrum som äger. Vad jag har hört så är även Elektrons Machinedrum riktigt fet, men vad vet jag? 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.