Jump to content
Annons

Väska el dylikt till Stationär Dator


Recommended Posts

Annons

ärligt talat använder både jag och mina polare våra lådor vi fick med..

Är det väldigt känsliga grejer får du väl packa in dem i filtar osv osv..

Tror knappast det finns någon specialgjord väska för dator, men vad vet jag.. 😱

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...
ärligt talat använder både jag och mina polare våra lådor vi fick med..

Är det väldigt känsliga grejer får du väl packa in dem i filtar osv osv..

Tror knappast det finns någon specialgjord väska för dator, men vad vet jag.. 😛

//smulan

Jodå!!

DICOTA OnOff

Välj där: Sweden, Products, Products Collection, Actives och slutligen ser du väskan E-Sports. 1499 kr på OnOff f.ö.

n18788p-1.jpg

😮

//:debatt

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, det kan Revoltec-en säkert göra, för dem som har stark rygg. Inga hjul på den såvitt jag förstår. Synd också att behöva bära skärmen separat. Men priset var ju tilltalande! 299 kr. Att jämföras med Dicota-n som kostar 1499 kr. Fast då får man ju hjul undertill, vilket kan skona ryggen. En pc-låda kan ju väga 10-20 kg, beroende på storlek. Big tower ännu mer, men en sådan får nog inte plats.

Kånka omkring på 25-30 kg, inkl skärm etc är inte kul. Lyfta går väl bra, men... Jag ser Revoltec-en mer som en väska för att transportera grejerna inomhus. Dicota-n är nog mest till från utomhustransport. Jag tycker också det verkar som om väskorna från Revoltec inte täcker prylarna ordentligt nämligen. Man ser ju skärmen t.ex. Eller så har de gjort det så för bildens skull, men det behöver de ju inte, för det fattar man ju att en skärmväska innehåller just en... skärm.

:rolleyes:

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...