Jump to content
Annons

gladamatör


gladamatör (oregistrerad)

Recommended Posts

gladamatör (oregistrerad)

Tjenare ! Heter Mikael Engdahl, 30 år och jobbar ....av mig på Volvo i Göteborg. Har alltid haft musiken som en hobby....Tycker det är så sjukt roligt att hålla på med. Lyssnar nästan på allting även om min skivsamling mest består av hårdrock/blues samt en och annan skiva av odefinierbara musikstilar ( min musiklärare i grundskolan tyckte att min tolkning av öppna landskap av Ulf Lundell var just det : odefinierbar hehehehehe) 😛

Flyttat lite i detta avlånga land: F/Säffle-Göteborg-Ystad/Köpingebro-Edsvalla/Karlstad-Örnsköldsvik-Luleå- Dublin(Irland)-Luleå-Enköping-Strängnäs-

och har numera slagit läger i Göteborg där jag trivs alldeles utmärkt.

Who has roots ? 😄

Spelat gitarr av och till mellan åren, hade ett trumset också : Premiere, tyvärr föll detta set offer för ett gäng vilda ( men väldigt glada ) amatörer som jag spelade ihop med när man var yngre.

5 snabba då :

😄 Personlighet : ödmjuk / glad

:rolleyes: passion : musik / goa tjejer ( tänk...är trettio och skriver sånt ....)

🙂 egenskaper : drivande / positiv till det mesta

😛 Hatar : elaka och egoistiska människor

😄 Udda : Har en förkärlek att dricka min whiskey med coca cola

( smakar underbart !!!)

Enough about me ... dra iväg ett mail om ni undrar något bara !!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Blandar du ut virren pöjk?! Usch och fy! Det bränslet kan man inte skapa hits på! 🙂

Välkommen ändå!

Link to comment
Dela på andra sajter

sho len. och välkommen till forumet där alla just nu krigar om vi ska ha fler nivåer av medlemsstatus, färre eller stanna där vi är. Observera att vi absolut inte diskuterar musik här! 😄 Dessutom har vi en off topictråd på ca 350 sidor eller nått sånt där. mycket imponerande. du kommer nog stormtrivas. 😳

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

gladamatör (oregistrerad)

😆 hehehehe.... Jag dricker tex gärna en ren Highland Park men den smakar väldigt gött med cola i med ... 😆

Annars blir det väl mest famous g. 😆

Thanx

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...