Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag köpte mig en tramporgel(heter det sÄ?) pÄ en aktion billigt. Men en av tramperna har gÄtt sönder, plus att nÄgon tangent Àr nertryckt,

Jag undrar om ni vet vart man skulle kunna lÀmna in den pÄ lagning eller Àr det nÄgot man kan fixa sjÀlv tro?

Annons
Postat

Borde inte vara omöjligt att fixa sjÀlv om man inte har lite "timell-blod" i Ädrorna.

Har varit in och lagat lite i en sÄdan dÀr nÄgon gÄng sjÀlv, och fast timellblodet Àr vÀldigt tunnt i min familj sÄ gick det ganska smÀrtfritt.

Att lÀmna in den pÄ lagning blir nog dyrare Àn det smakar eftersom man kan fÄ en fullt fungerande tramporgel sÄ gott som gratis. (förutsatt att det inte Àr nÄgon speciell vÀrdefull modell alltsÄ)

Postat
Borde inte vara omöjligt att fixa sjÀlv om man inte har lite "timell-blod" i Ädrorna.

Har varit in och lagat lite i en sÄdan dÀr nÄgon gÄng sjÀlv, och fast timellblodet Àr vÀldigt tunnt i min familj sÄ gick det ganska smÀrtfritt.

Att lÀmna in den pÄ lagning blir nog dyrare Àn det smakar eftersom man kan fÄ en fullt fungerande tramporgel sÄ gott som gratis. (förutsatt att det inte Àr nÄgon speciell vÀrdefull modell alltsÄ)

okej, bra att veta ska se till att min Morbror tittar pÄ den, har har timell-blod sÄ det rÀcker Ä blir över, medan jag ligger pÄ minus i det.

Postat

okej, bra att veta ska se till att min Morbror tittar pÄ den, har har timell-blod sÄ det rÀcker Ä blir över, medan jag ligger pÄ minus i det.

đŸ˜Č

Postat

skratta du bara đŸ˜Č

jaja jag köpte Àven en sitra/citra eller vad det nu heter, har ingen aning om hur det stavas i alla fall.

coolt intrument bara frĂ„gan om man kan göra nĂ„got bra av den đŸ˜Č

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.