leaf Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Någon som testat Edirols Firewire ljudkort??? Jag behöver ett bra Firewire ljudkort som är billigt men med så lite krångel som möjligt, gällande drivrutiner som fungerar. Behöver inte massor av utgångar eller ingångar, skall endast användas till softsynthar, men med så låg latency som bara går, helst under 5ms!!! Vilket skall man välja??? Edirol eller M-Audio? Maxpris 4000:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Presonus Firebox. Inget krångel och bra omvandlare och preamps. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
onid Postat 29 juli 2005 Dela Postat 29 juli 2005 Jag är supernöjd med min M-audio 410 burk! Inge krångel alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leaf Postat 30 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 30 juli 2005 Onid! Hur låg latency kan du köra med om du använder softsynthar? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hefu Postat 30 juli 2005 Dela Postat 30 juli 2005 Har ett edirol fa101 som sköter sig bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.