Jump to content
Annons

Goddag!

Recommended Posts

volvo (oregistrerad)
Postat

Hej pÄ er!

Jag Àr ny pÄ forumet och egentligen hör jag kanske inte hemma hÀr eftersom jag mestadels envisas med att anvÀnda digitalporta istÀllet för PC. Jag hÀnger mest pÄ "VS Planet" (http://www.vsplanet.com) som Àr ett utmÀrkt forum för alla som sysslar med heminspelning och i synnerhet för dem med en Roland-porta. Jag har en Roland VS1680 som jag har haft i nÄgra Är nu. Den tÀcker alla mina behov och jag har producerat mitt bands debutalbum pÄ den.

Jag anvÀnder dock PC:n vid mixning (Soundforge) och leker lite med Cubase, Fruityloops och andra PC-program ibland.

Kolla gÀrna in mitt bands hemsida http://www.eyedrop.nu och lyssna pÄ vad jag har gjort hittills.

Annons
Postat

Hej och vÀlkommen!

Lyssnade pĂ„ eyedrop, och det det lĂ€t mycket bra!! 😄

Postat

faaan! de va ju ja som va volvo-nissen innan! kom inte hit o sno mej.. eller mitt... elller... Àh vafan.. vÀlkommen!

varför heter du volvo dĂ„? förutom för att jĂ€vlas? 😄

Postat

Schysst musik!

Bra proddat! Om allt Ă€r kokat i porta Ă€r jag lite impad. 😛

Har bara lyssnat pĂ„ de tvĂ„ första, men det lĂ„ter mycket bra! 😄

/Âźoffe

ps öh vĂ€lkommen 😄

Postat
Jag Àr ny pÄ forumet och egentligen hör jag kanske inte hemma hÀr eftersom jag mestadels envisas med att anvÀnda digitalporta istÀllet för PC.

Tjao!!

Tja, om inte annat sĂ„ kan du ju alltid svara vĂ„ra frĂ„gor angĂ„ende allt annat musikskapande, som till exempel digitalportor... 😄

volvo (oregistrerad)
Postat
varför heter du volvo dĂ„? förutom för att jĂ€vlas? 😎 

Jag heter Volvo pĂ„ VS-Planet för att signalera att jag Ă€r gul och blĂ„. Men det behövs ju knappast hĂ€r eller hur. 😆 Tyckte bara det var smidigt att ha samma namn.

Tack för det varma vĂ€lkommnandet. 😆

Postat

Jag lyssnar pÄ "ItŽs all about love". JÀklit skön.

Tror faan jag ska köpa en porta oxĂ„. Blir juh sjysst ljud. 😎

Postat
varför heter du volvo dĂ„? förutom för att jĂ€vlas? 😎 

Jag heter Volvo pĂ„ VS-Planet för att signalera att jag Ă€r gul och blĂ„. Men det behövs ju knappast hĂ€r eller hur. 😆 Tyckte bara det var smidigt att ha samma namn.

Tack för det varma vĂ€lkommnandet. 🙂

Ahh... haha okay 😆

vÀlkommen igen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.