KeyZn Postat 29 december 2003 Dela Postat 29 december 2003 Tipsa mig om bra bas pluggar till cubase SX.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NeaS (oregistrerad) Postat 29 december 2003 Dela Postat 29 december 2003 Trilogy Riktig kioskvältare när det gäller baspluggar. Länken går till sida på KVR med info och recensioner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Patrick L (oregistrerad) Postat 29 december 2003 Dela Postat 29 december 2003 Novation basstaion. En synthbasplugg. Helt ok om man skruvar lite på den och blandar upp den med andra basar. Typ Trilogy + basstation brukar funka fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mattias Postat 29 december 2003 Dela Postat 29 december 2003 Lugn i stormen! Ni har glömt Triangle 2 från rgc-audio...gratis och riktigt fin till "syntetiska basljud". www.rgcaudio.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ackelito Postat 7 januari 2004 Dela Postat 7 januari 2004 Nåra schyssta pluggar som kan göra ett relativt bra jobb: Vb1 Muon Tau pro Iblit(polyiblit) Dessa är även kapabla till riktigt tunga basar och mycket annat: Hydra Albino Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ackelito Postat 9 januari 2004 Dela Postat 9 januari 2004 Tam å Tam, nja beror på vilken metod man använder och vad man matar in för pluggar. EQ och compression brukar göra susen... Den är lite klickig men vandrar jäkla bra mellan noterna och om jag får påstå det så har den ganska schysst "djup" men visst, den kan låta tam oxå. Men det är inte min favorit bas på några sätt, jag tycker Polyiblit e jäkla sweet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.